Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI
Forum DS Piraci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SEZON 2014

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY / KALENDARIUM / PROPOZYCJE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 13:51, 16 Gru 2013    Temat postu: SEZON 2014

SEZON 2014
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek
DS PIRACI- OPERATOR



Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Gdynia

PostWysłany: Czw 18:42, 19 Gru 2013    Temat postu:

MILSIM Biała Śmierć 21-23.02.2014 - zapisy do 29.12
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja wstępnie 100% Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 20:00, 19 Gru 2013    Temat postu:

Tomek napisał:
MILSIM Biała Śmierć 21-23.02.2014 - zapisy do 29.12
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja wstępnie 100% Smile


Wrzucam temat do Centrum Dowodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek
DS PIRACI- OPERATOR



Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Gdynia

PostWysłany: Wto 16:25, 31 Gru 2013    Temat postu:

GF POINT 2014
ja już się zapisałem i bankowo jadę Wink

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoQ
PRZYJACIEL



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chorzów

PostWysłany: Śro 17:03, 19 Mar 2014    Temat postu:

Panowie a Stalker Śląsk ? W Kotlarni ? Milo mówił, że jestesmy zaproszeni

O co chodzi :

"Stalker: Kotlarnia" to fabularna gra terenowa (LARP) z wykorzystaniem replik broni palnej (AEG) nawiązująca do świata wykreowanego w serii gier komputerowych "S.T.A.L.K.E.R." opartych luźno na kanwie książki "Piknik na skraju drogi" autorstwa rosyjskich pisarzy Arkadija i Borysa Strugackich.

"Kotlarnia" będzie kontynuacją (fabularnia i mechniczną) nyskich edycji imprezy, jednak sama rozgrywka przyniesie wiele innowacji. Bogatsi o doświadczenia wcześniejszych edycji dołożyliśmy starań aby jeszcze lepiej oddać w nim klimat i grozę panującą w Zonie. Oczywiście jak co roku, gracze, którzy przygotują stylizacje najlepiej oddające stalkerski klimat zostaną już na początku gry premiowani fablarnie.

Edycja wiosenna imprezy odbywa się wyłącznie na zaproszenie. Aby je zdobyć należy:
- wykazać się podczas edycji jesiennej
- zostać poleconym przez jednego z uczestników

stalker - zona nysa fotografie: Rafal Kijas [link widoczny dla zalogowanych] - stalker - zona nysa

stalker - zona nysa

Gdzie i kiedy?

Miejsce: Kotlarnia (wyeksploatowana część czynnej kopalni piasku)
Wskazówki dojazdu:
- współrzędne GPS: 50.276312, 18.350547 (50°16'34.72", 18°21'1.97")
- link: Droga dojazdowa
- adres: Kotlarnia, ul. Dębowa

Termin imprezy: weekend 17-18 maja 2014 - patrz: harmonogram imprezy.

Limit miejsc: 75 osób

Składka:
- 25 zł (opłacona do końca marca)
- 35 zł (opłacona w kwietniu/maju)

Wiek uczestników: ukończone 18 lat (dokument tożsamości sprawdzany przy rejestracji)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 19:27, 19 Mar 2014    Temat postu:

Ja odpadam - wybieram się do Nysy na Stalkera i może do Ociesęk.
Ale faktycznie otrzymaliśmy oficjalne zaproszenie - jak chcecie, to warunki mogę przedstawić w Centrum Dowodzenia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoQ
PRZYJACIEL



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chorzów

PostWysłany: Śro 20:20, 19 Mar 2014    Temat postu:

Nic nie zaszkodzi Milo. Zapuść info, najwyżej odbije się echem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek
DS PIRACI- OPERATOR



Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Gdynia

PostWysłany: Sob 9:25, 22 Mar 2014    Temat postu:

TAkie coś znalazłem, 80 km od nas:
Operacja CeSARok

Zapowiedź video:

https://www.youtube.com/watch?v=5Pu3GRgwvAY&feature=youtu.be

Tło fabularne:
Ruch Autonomii Czarkowa został siłą wyparty z powiatu pszczyńskiego. Schronili się w lasach w pobliżu miejscowości Goleszów. Siły NATO wysłały tam czteroosobową drużynę zwiadowczą. Niestety, wpadli w zasadzkę i dostali się do niewoli. Gdy pojawiła się okazja, uciekli. Nie mają broni, radia ani nawet mapy. Ściga ich cały RAC z tamtego rejonu. Dzięki samolotom bezzałogowym patrolującym teren, NATO jest dobrze zorientowane w sytuacji. Dwoma śmigłowcami na miejsce został wysłany oddział ratunkowy (RT). Czy uda im się uratować grupę ucieczkową?

Ilość osób:
Grupa ucieczkowa (GU) - 4 osoby - brak replik, radia, mapy, wody, jedzenia, same mundury.
RAC - brak ograniczeń
RT - poniżej połowy stanu RAC


Miejsce:
Goleszów, zbiórka na parkingu.
[link widoczny dla zalogowanych]

Czas trwania:
0800-1500


GU - wymarsz 8.00
RAC - wymarsz 8.15
RT - wymarsz 9.00

ZADANIA:

GU
- nie dać się zastrzelić lub pojmać,
- połączyć się z RT i ewakuować.

RAC
- znaleźć GU i wyeliminować,
- zminimalizować straty własne,
Poboczne:
- wyeliminować RT.

RT
- znaleźć 4 członków GU,
- zlokalizować i zabezpieczyć miejsce ewakuacji (lądowisko helikoptera) oznaczyć dymem/racą - utrzymać się 15minut,
Poboczne:
- odbić jeńców, jeśli są.




ROE

a.) wspólne:

Na każdą stronę przypada 1 medyk na 5 osób (10 osób - 2 medyków itp.). Medyk ma ze sobą 5 bandaży i może uleczyć każdego tylko raz.

Po otrzymaniu trafienia gracz oznacza się czerwoną szmatą i wzywa medyka (również przez radio). Nie może się przemieszczać. Czas do przybycia medyka to 30 minut, po jego upływie gracz zostaje uznany za martwego.
Leczenie polega na przewiązaniu ręki bandażem. W przypadku, gdy medyk zostanie ranny, musi wezwać na pomoc innego gracza. Inny gracz opatruje medyka według jego wskazówek. Medyk nie może sam siebie opatrzyć.
Po opatrzeniu przez minutę gracz jest wyłączony z rozgrywki. Po minucie dochodzi do siebie i może grać dalej.
Zasady trafień takie same jak zasady ASGBielsko. Pamiętać o zasadzie poddania się i silent kill'u.

Jeńcy:
Uprowadzić jeńca można na dwa sposoby:
a.) postrzelić go, a następnie uleczyć przez medyka,
b.) zastosować zasadę “Poddaj się”.
Jeniec oznaczony jest niebieską szmatą i jeśli ją posiada, musi wykonywać rozkazy drużyny, która go pojmała. Uwolnienie jeńca następuje poprzez zdjęcie z niego oznaczenia. Jeniec sam nie może tego zrobić.

Brak oznaczeń stron! Zastanów się dwa razy, zanim do kogoś strzelisz!
Całkowity zakaz używania komunikacji GSM podczas gry!

Limity amunicji i prędkości wylotowe:
- karabiny szturmowe 300 BBs (max. 450 fps),
- pistolety maszynowe 300 BBs (max. 400 fps),
- karabiny maszynowe 1000 BBs (max. 500 fps, M249, M60, PKM),
- karabiny sniperskie 50 BBs (500 - 600 fps),
- boczna (pistolety) 50 BBs (max. 350 fps).
Można posiadać tylko 2 repliki - główna i boczna. Mile widziane magazynki real/low/mid cap. Snajper jako broń boczną może posiadać pistolet maszynowy (MP5, MP7, P90).
Brak ograniczeń jeśli chodzi o ilość danego typu repliki w drużynie (mogą to być 3 KaeMy, 5 replik snajperskich). Dopuszczone miny typu Claymore, odpalane zdalnie poprzez pilota, gdy odpalający widzi cel. Zakaz pirotechniki tradycyjnej!

b.) Zasady RAC: po otrzymaniu drugiego trafienia gracz może się odrodzić. Miejscem odrodzenia jest parking. Czas respa - 1 godzina od momentu przybycia na parking. Będzie to symulacja ciągłej obecności przeciwnika w terenie.

c.) Zasady GU i RT: drugie trafienie kończy rozgrywkę.



Ludzie z GU mogą przynieść na miejsce zbiórki swoje repliki i po max. 3 magazynki do nich (max. 100 kulek razem). Repliki muszą mieć zawieszenia, muszą być krótkie i lekkie. Dostaną je ludzie z RT i w razie spotkania repliki zostaną przekazane właścicielom. Zapisy do stron są otwarte, jednak preferowane osoby po stronach RT i GU to osoby z doświadczeniem w tego typu rozgrywkach.
GU przekazuje także wodę i ewentualny posiłek RT.


Rozgrywka nie jest do końca Milsimem, posiada uproszczony system trafień i jest ambitniejszą formą coniedzielnej rozgrywki z elementami SERE i CSAR. Idziemy bez względu na pogodę. Jeśli chcesz sprawdzić, czy podoba Ci się gra na innych zasadach, zapraszam.




Grupa Ucieczkowa:
1. Stevo
2. A. Jones
3. Martinez
4.

Ruch Autonomii Czarkowa:
1. Ketsok
2. Szatun
3. Kondzioł
4. Danluk
5. Venom
6. Shadow
7. Dawid B
8. Wovo
9. Barnab
10. Bosmann
11. Artur
12.


Rescue Team:
1. Marcinos, też rQs
2. zarezerwowany rQs Filip
3. zarezerwowany rQs Flynn
4. zarezerwowany rQs Wjesiek
5. rQs
6. rQs
7.
8.
9.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 13:29, 24 Mar 2014    Temat postu:

Tom - widzę, że impreza odbywa się 06.04.2014
Podaj link miejsca gdzie to znalazłeś
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek
DS PIRACI- OPERATOR



Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Gdynia

PostWysłany: Pon 15:25, 24 Mar 2014    Temat postu:

Forum asg bielsko, chlopaki tam widze maja zajawke ma milsimy, bede tam czesciej zagladac na pewno:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mike
DS PIRACI- OPERATOR



Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 18:30, 24 Mar 2014    Temat postu:

ja bym się pisał, wrzucamy oficjalnie do manewrów ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 12:44, 25 Mar 2014    Temat postu:

mike napisał:
ja bym się pisał, wrzucamy oficjalnie do manewrów ?


Info w Centrum Dowodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY / KALENDARIUM / PROPOZYCJE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin