Autor Wiadomość
Davido
PostWysłany: Pią 21:30, 08 Lis 2013    Temat postu:

Deal- w takim razie pojawie sie na treningu ze sprezyna Wink
Tomek
PostWysłany: Pią 20:55, 08 Lis 2013    Temat postu:

Davido - kaske zatrzymaj w zamian moge wziac ta sprezyne systemy- a noz sie przyda kiedys Smile
Davido
PostWysłany: Pią 18:59, 08 Lis 2013    Temat postu:

A wiec wykorzystałem twoją sprężyne, wsadziłem nową głowice nierozbieralną żeby już nie było podobnych problemów i tadam - uzyskałem w miare stabilne 450 fps z czego jestem zadowolony i przez następnych pare miesięcy mam nadzieje nie rozbierać gearboxa aż zdecyduje się wrzucić bore upa na następny sezon Smile Jest lekka nieszczelność na polaczeniu dyszy z komorą ale nie jest tak duża żebym się tym przejmował i na pewno nie na tyle znacząca żebym znowu rozbierał to ustrojstwo:D
W każdym razie dzięki za rady - troche się nawk******em rozbierając i składając tego gearboxa ale w sumie to dużo się nauczyłem i wiem co trzymam w ręce.
Kaske za sprężyne Ci podam w poniedziałek:)
Tomek
PostWysłany: Pon 20:18, 04 Lis 2013    Temat postu:

Davido napisał:
A więc wypróbowałem tą sprężyne G&G - dzisiaj udało mi się znaleźć chwile czasu żeby to złożyć no ale pomiar pokazał 360 fps czyli jeszcze gorzej niz ostatnio z tym, że teraz to ewidentnie z******m bo jak obroce replike do gory nogami i wrzucę kulke do komory, zatkam lufe i strzele to kulke wybija mi do góry za każym razem:/


A jeśli chodzi o ta kulke wylatującą, to prawdopodobnie ona nie zdąży nawet wlecieć do komory - musisz ją czymś popchnąć w trakcie strzału żeby przeszła dalej (tak jak w magazynku popycha ją reszta kulek)

Co do głowicy - to pierwszy raz taką widze ale pewnie jeszcze niewiele widziałem Smile
Davido
PostWysłany: Pon 16:05, 04 Lis 2013    Temat postu:

No dobrze mówisz- tak po namyśle to mogłem kupić jakiś zestaw BU a nie tak na ślepo dopasowywać. Z tym, że tutaj nieszczelności nie występuję na tych uszczelkach które dociskają głowice do cylindra tylko to jest taka głowica http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=5108 i tutaj wydzisz masz wymienną tą częśc na którą nachodzi dysza i to było wyciągnięte a później pomimo tego że było wbite na siłe to przepuszcza powietrze w miejscu gdzie łączy się jakby z głównym szkieletem głowicy. I tą taśmą teflonową też nie będzie łatwo tego uszczelnić - no ale spróbuje.
Tomek
PostWysłany: Pon 15:47, 04 Lis 2013    Temat postu:

Davido napisał:
Hih mam nadzieje że moja CYMA okażę się pseudomechaniko odporna:D
A więc wyciągnałem całą lufe z komora hop up i przypasowalem starą dysze do komory- dysza ładnie dochodzi do gumki HU, nawet bym powiedzial ze na nią nachodzi podczas gdy jak przypasowałem nową to ona ledwo dotyka tej gumki o_O. Problem wydaje się rozwiązany-ale dalej przy rozebraniu okazało się że głowica cylindra znowu przepuszcza- Samael poprostu przy robocie ją rozebrał i nie do końca odpowiednio złożył - pozostaje mi pomęczyć się i czymś ja uszczelnić albo kupić nową...koszta:D


Nie mam gigantycznego doswiadczenia ale moge Ci doradzic zebys jak juz kupujesz czesci do gearboxa to kupował je zestawami dedykowanymi, wczesniej jeszcze sprawdzajac na forum czy te zestawy na pewno sa ok. Takich czesci jak dysze cylimdry itd nie kupowalbym osobno. Sam moge polecic bore up guardera albo systemy ale tak jak pisze najpierw sam zapytaj - najlepiej nawet w sklepie, w ktorym replike kupowales.

Jesli chodzi o nieszczelnosci na cylindrze to jak sa nieduze to polecam tasme teflonowa
Davido
PostWysłany: Pon 13:24, 04 Lis 2013    Temat postu:

Hih mam nadzieje że moja CYMA okażę się pseudomechaniko odporna:D
A więc wyciągnałem całą lufe z komora hop up i przypasowalem starą dysze do komory- dysza ładnie dochodzi do gumki HU, nawet bym powiedzial ze na nią nachodzi podczas gdy jak przypasowałem nową to ona ledwo dotyka tej gumki o_O. Problem wydaje się rozwiązany-ale dalej przy rozebraniu okazało się że głowica cylindra znowu przepuszcza- Samael poprostu przy robocie ją rozebrał i nie do końca odpowiednio złożył - pozostaje mi pomęczyć się i czymś ja uszczelnić albo kupić nową...koszta:D
Tomek
PostWysłany: Pon 7:38, 04 Lis 2013    Temat postu:

Davido napisał:
A więc wypróbowałem tą sprężyne G&G - dzisiaj udało mi się znaleźć chwile czasu żeby to złożyć no ale pomiar pokazał 360 fps czyli jeszcze gorzej niz ostatnio z tym, że teraz to ewidentnie z******m bo jak obroce replike do gory nogami i wrzucę kulke do komory, zatkam lufe i strzele to kulke wybija mi do góry za każym razem:/


Zanim ja się nauczyłem robić to wszystko dobrze to praktycznie zepsułem jedna replikę - także musisz się pomęczyć i poczytać jak najwięcej o tym wszystkim albo -oddać na serwis.
Davido
PostWysłany: Sob 21:42, 02 Lis 2013    Temat postu:

A więc wypróbowałem tą sprężyne G&G - dzisiaj udało mi się znaleźć chwile czasu żeby to złożyć no ale pomiar pokazał 360 fps czyli jeszcze gorzej niz ostatnio z tym, że teraz to ewidentnie z******m bo jak obroce replike do gory nogami i wrzucę kulke do komory, zatkam lufe i strzele to kulke wybija mi do góry za każym razem:/
Davido
PostWysłany: Śro 10:26, 30 Paź 2013    Temat postu:

Bomba, będę dzwonił dzisiaj koło 18:30 a jak nie to w piątek popołudniu:)
Tomek
PostWysłany: Wto 23:12, 29 Paź 2013    Temat postu:

Davido napisał:
"ty masz cylinder typu 1 albo 2 więc on zaczyna sprężać dopiero około połowy długości - tak jest zawsze przy krótszych lufach. " - to by się zgadzało - nie miałem o tym pojęcia. A porównywane było z Cm 048 gdzie lufa jest w cholere dłuższa i wnioskuje że tam już cylinder jest innego typu i dlatego łapie wcześniej.
Co do czytania to prędzej czy później będę musiał to zrobić jak będę chciał sobie upradować gearboxa według własnego pomysłuVery Happy
No w sumie z chęcią bym wypróbował - mogę podjechać któregoś popołudnia?


Jasne wpadaj, tylko zadzwon wczesniej czy bede na pewno Smile
Davido
PostWysłany: Wto 21:11, 29 Paź 2013    Temat postu:

"ty masz cylinder typu 1 albo 2 więc on zaczyna sprężać dopiero około połowy długości - tak jest zawsze przy krótszych lufach. " - to by się zgadzało - nie miałem o tym pojęcia. A porównywane było z Cm 048 gdzie lufa jest w cholere dłuższa i wnioskuje że tam już cylinder jest innego typu i dlatego łapie wcześniej.
Co do czytania to prędzej czy później będę musiał to zrobić jak będę chciał sobie upradować gearboxa według własnego pomysłuVery Happy
No w sumie z chęcią bym wypróbował - mogę podjechać któregoś popołudnia?
Tomek
PostWysłany: Wto 21:02, 29 Paź 2013    Temat postu:

ty masz cylinder typu 1 albo 2 więc on zaczyna sprężać dopiero około połowy długości - tak jest zawsze przy krótszych lufach. Poczytaj sobie o cylindrach na wmasgu najlepiej, albo nie czytaj bo to temat rzeka i jeszcze się wkręcisz Wink. Jakbyś chciał sprężyne na próbe zobaczyc to ja mam g&g m140 przechodzone już trochę co prawda ale możesz zobaczyć ile Ci na niej wyjdzie - może akurat przypasuje.
Davido
PostWysłany: Wto 20:48, 29 Paź 2013    Temat postu:

Tak sprężyny porównywałem i generalnie to ta m140 dużo się nie różniła od tej stockowej I Samael też po pierwszym dotknięciu stwierdził że to jest dziwnie miękkie. Czytałem wcześniej że systema troche odbiega od np guardera ale nie spodziewałem się takiego efektu.
Powietrze na komorze hopa nie ucieka, problem był z głowicą cylindra ale został zlikwidowany, dysza sprawdzona i Samael twierdzi że w porządku - moim zdaniem to sprężęnie które tłok powoduje w cylindrze było za małe(za pozno zaczynal sprezac) ale się nie wymądrzałem bo pierwszy raz rozkładałem gearboxa. Przed zakupem nowej sprezyny na pewno jeszcze raz bede musial to rozebrac i sie upewnic ze to nie wina niczego innego.
Tomek
PostWysłany: Wto 20:39, 29 Paź 2013    Temat postu:

Davido napisał:
Siedziałem nad tym z Samaelem.


a porównywałes sprężyny chociażby rękami?

poza tym jest masa czynników, które mogą wpływać na prędkość - przede wszystkim nieszczelności - sprawdzałeś czy nie ucieka Ci powietrze na komorze hopa, cylindrze, dyszy?

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group