Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI
Forum DS Piraci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ZASADY GRY - MISJE / TRENINGI / SZKOLENIA

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> ARMA 3 DSP / DSP W ARMA 3
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pią 19:00, 16 Wrz 2016    Temat postu: ZASADY GRY - MISJE / TRENINGI / SZKOLENIA

ZASADY GRY - MISJE / TRENINGI / SZKOLENIA

WSTĘP
Wszelkie działania w grze przewidziane są na godziny wieczorne od 20:00 do 0:00. W tych godzinach w wyznaczone dni będą prowadzone misje, treningi, szkolenia oraz testy.
W ciągu tygodnia, na stałe, włączona jest mapa szkoleniowego obozu DSP gdzie można rozwijać swoje swoje umiejętności i testować sprzęt.

W przypadku planowanych misji informacje o każdej z nich będą umieszczane w dziale MISJE ARMA 3 w osobnych wątkach:
http://www.dspiraci.fora.pl/misje-arma-3,103/


SZKOLENIA
- każdy czwartek godzina 20:30

Szkolenia mają za zadanie poszerzyć wiedzę teoretyczną z zakresów:
- Poruszanie się w interfejsie gry i klawiszologia
- Zachowanie się podczas misji (kultura i realizm)
- Wykorzystywanie technologii i sprzętu w grze

Ponadto, będą prowadzone szkolenia specjalistyczne z zakresów:

- Taktyki czerwonej: Szkolenia medyczne z użyciem modułu ACE3
- Taktyki zielonej i nawigacji w terenie
- Taktyki walki w terenie zurbanizowanym MOUT
- Taktyki walki w krótkim dystansie i pomieszczeniach CQB
- Technik Aeromobilnych z wykorzystaniem wsparcie lotniczego
- Technik AT Specialist: Użycia przenośnej broni przeciwpancernej i przeciwlotniczej AT, AA.
- Technik Zwiadu: Recon, użycie technologi dostępnej do obserwacji, techniki snajperskie.
- Technik Explosives: Umiejętności podkładania i rozbrajania ładunków wybuchowych, detekcja min, itp.
- Technik Support: Umiejętności operowania i zapewniania wsparcia karabinami maszynowymi, stacjonarnymi oraz przenośnymi

Należy pamiętać, że szkolenia mają charakter otwarty i do każdego szkolenia warto przygotować informacje z którymi będzie można się podzielić z kolegami z teamu.

Bez posiadania odpowiednich kwalifikacji, np: w dziedzinie użycia ładunków wybuchowych taka osoba nie będzie mogła wykonywać w/w zadań w misjach bojowych z przyczyn oczywistych.


TRENINGI I TESTY
- każdy wolny dzień

Treningów nigdy za wiele. Trenować można zawsze jeśli jest tylko możliwość, samemu lub też grupowo. Treningi mają głównie na celu przetestowanie swojej wiedzy i umiejętności nabytych podczas szkoleń.


MISJE
- piątek lub sobota wieczór godzina 21:30

Misje odbywać się będą w weekendy: piątek lub sobota, zamiennie w zależności od potencjalnej frekwencji.

Jakie informacje można znaleźć w wątku misji:
- jakie mody będą potrzebne do uruchomienia misji, oraz inne dane techniczne
- miejsce, czas i przewidywalne warunki pogodowe
- scenariusz
- niezbędne materiały wywiadowcze: zdjęcia, mapy i itp
- po zakończeniu misji AAR, oraz ewentualnie rozwiniecie scenariusza


PRZED MISJĄ
- starajmy się mieć dograne wszystkie kwestie techniczne, odpowiednie mody itp. Nie zostawiajmy tego na ostatnią chwilę. Jak masz problem przyjdź wcześniej na pewno ktoś będzie i Ci pomoże
- przychodzimy wcześniej na kanał TSa, jeśli masz jakieś opóźniające Cię tematy wrzuć info na TSa
- czekamy aż MM uruchomi misje
- wchodząc na serwer zostajemy w Lobby MM określi funkcje
- wchodząc na mapę czekamy na dalsze instrukcje (nie biegniemy do arsenalu w celu przeglądania sprzętu)

Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i mamy jakieś swoje obowiązki i problemy, natomiast szanujmy się nawzajem. Jeśli są opóźnienia zgłoście je.


ZASADY DOTYCZĄCE MISJI
- nie rozmawiamy o rzeczach technicznych o fps, Aikach, kartach graficznych, bugach itp. Jeśli nie pamiętasz skrótu klawiszowego, sprawdź sobie w klawiszologii, na forum lub w google. Jeśli nie możesz strzelać bo zepsuła Ci się myszka, powiedz że masz np. uszkodzoną broń. Jeśli zawiesi Ci się komputer niestety nie będziemy mogli nic zrobić
- nie biegamy tylko chodzimy, chyba, że sytuacja wymaga inaczej
- patrząc na coś starajmy się kręcić głową nie całym ciałem
- zawsze, kategorycznie opuszczamy broń gdy nie jest konieczne jej użycie
- celowanie do kolegi z z broni - totalnie zabronione
- starajmy się wykorzystywać pozy i sposoby poruszania adekwatnie do sytuacji
- operujemy językiem militarnym, bez przesadyzmu oczywiście
- nigdy nie strzelamy bez powodu, nie testujemy sobie broni na misji, jak wydarzy się wypadek starajmy się to ubrać w jakieś scenariusz
- nie zabijamy cywili, królików, nie strzelamy sobie do drzewek itp
- nie śmiecimy w bazie, nie rozrzucamy po mapie noktowizorów, karabinów i innych rzeczy, można je upłynnić w arsenale
- jeśli chcesz wyjść z gry, staraj się to zrobić "delikatnie". Wyjście z gry na środku płyty lotniska będzie nie jest najlepszym pomysłem. Średnio fajnie wygląda gdy przez całą misje na środku bazy leżą jakieś zwłoki. Pójdź za budynek, lub do budynku i tam opuść misje
- nie poprawiamy kolegów, jeśli ktoś coś robi źle, nie jedziemy po nim podczas misji tylko po zakończeniu. Chyba że ubierzemy to w "ładną" treść
- jeśli zginiesz w misji to koniec, po prostu ładnie idziesz spać lub na piwo Smile
- nie ma czegoś takiego jak Respown, mamy jedno życie, więc warto pilnować siebie i kolegów
- misję staramy się rozgrywać raz, chyba, że nie zostanie wykonana

Pamiętajmy, że ARMA nie jest strzelanką, jest symulacją nastawioną na realizm. Jest to wirtualny świat odzwierciedlający działania militarne w trybie LARP, i tak należy do ARMY podchodzić. Wystarczy to kochać reszta przyjdzie sama.

Autor: Mike


Ostatnio zmieniony przez miloszp7 dnia Sob 11:12, 17 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> ARMA 3 DSP / DSP W ARMA 3 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin