Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI
Forum DS Piraci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

01/12/12 Operacja nocna "Noc Wilków III"
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek
DS PIRACI- OPERATOR



Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Gdynia

PostWysłany: Nie 18:46, 11 Lis 2012    Temat postu: 01/12/12 Operacja nocna "Noc Wilków III"

[link widoczny dla zalogowanych]



Cytat:
1.Dane podstawowe.Miejsce: Dolomity (Bytom), dojazd w temacie ’’Miejscówki na Śląsku’’, post nr. 4 parking nr 3.
Termin manewrów: 01.12.2012 (sobota)
Termin zgłoszenia drużyn: do 25.11; godzina: 22.59.
Zbiórka: 14.30.
Odprawa: 15.00.
wymarsz drużyn od 15.15.
Start: 16.00.
Koniec gry w terenie : 00.00.
odprawa zakończająca: 00.30.
Koszt 10zł (światła chemiczne, wydruk map, karty SIM, przygotowanie rekwizytów, pirotechnika), płatne na miejscu.
Limit wieku; bezwzględnie, ukończone 18lat.
Pirotechnika dopuszczona: granty odłamkowe i hukowe oparte na ładunku petardzie K204 lub odpowiedniku, wypełnione materiałem naturalnym groch, soja, lub kulkami BB- do okazania na odprawie.
Świece granaty dymne , stroboskopy pirotechniczne informacja ukaże się na 72h przed manewrami zależnie od wilgotności i prognozy pogody.

2. Forma zgłoszenia.Zgłoszenia drużyn o liczebności min: 4 max 6 osób.
Poprzez wpis tu na forum, decyduje kolejność zgłoszeń.
Dla ekip znanych w śląskim środowisku AS wystarczający wpis ’’ekipa: xxx, drużyn: n’’
Dla osób niezrzeszonych wpis zawierający ksywy uczestników, z wyszczególnienie dowódcy jako pierwszego.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy uczestnictwa bez podania przyczyny.
Maksymalna ilość uczestników: 6 drużyn.

3. Wyposażenie.Każdy uczestnik musi posiadać:
1. Okulary ochronę.
2. Emiter czerwonego światła przerywanego (migającego):, lampka rowerowa, latarka z filtrem.
3. Sprawną replikę ASG.
4. Odpowiednią odzież do działań przez 10h w nocy w niskiej temperaturze i potencjalnych opadach deszczu lub śniegu.
4. Kompas.
5. Notes i ołówek/długopis.
6. Zegarek.
Zalecamy:
1. Ochraniacze na kolana, łokcie, rękawiczki, osłonę twarzy.
Każda drużyna:
1. Telefon komórkowy mogący obsługiwać kartę SIM sieci Play, korzystne będzie jeśli jest przystosowany do scalania wiadomości SMS o długości przekraczającej 160 znaków.
2. Środki łączność w obrębie drużyny: każde poza GMS.
Nie jest narzucone oznakowanie poszczególnych drużyn, jednak jeśli dana drużyna uzna że będzie im to pomocne, może oznaczyć się.

4. Limity dotyczące użycia replik.Limit prędkości wylotowej dla AEG; 499fps, dla replik broni wyborowych; 600fps (tylko ogień pojedynczy).
Limit amunicji:
2 * (ilość naboi w rzeczywistym magazynku) + ilość kulek nie możliwych do wystrzelania ze względów konstrukcyjnych magazynka i repliki ( ten sposób ładujemy również hi-capy).
Całkowitą ilość amunicji gracza to suma kulek we wszystkich które posiada przy sobie magazynkach załadowanych w powyższy sposób.
Dopuszczone jest przekazywanie amunicji, magazynków pomiędzy graczami w obrębie drużyny z zachowaniem zgodności, kompatybilności amunicji w rzeczywistej broni.
W przypadku użycia magazynków (np. real-cap) o mniejszej pojemności dopuszczone jest posiadanie amunicji o łącznej ilości dla jednego magazynka odpowiadającej sposobowi ładowania opisanemu powyżej.
5. Mechanika działań.Mechanika gry została pozytywnie sprawdzona w poprzednich edycjach, odzwierciedla działania jednostek specjalnych na tyłach wroga.
Opiera się na zadaniach wysyłanych jednocześnie do wszystkich drużyn poprzez SMS, co wymusza rywalizacje pomiędzy drużynami. Zadania będą wymagały poza typowymi działaniami AS, znajomości podstaw topografii, wiedzy militarnej, wykonania prostych obliczeń.
Przykładowe zadania (w skróconej formie) z poprzednich edycji;
1. Na podstawie podanych, parametrów lotów wyznaczyć (obliczyć) miejsce upadku rakiety, odnaleźć rakietę i przejąć zawartość głowicy.
2. Po drodze głównej przebiegającej przez sektory XY; ZU; porusza się wrogi patrol z pojazdem kierunek ruchu nieznany, rozpoznać numery taktyczne pojazdu umieszczone na drzwiach bocznych, przesłać SMSem będzie zwrotny SMS z sektorem składowania SChX , unikać wykrycia i kontaktu z załogą pojazdu i patrolem.

6. Respy.Każdy z uczestników dostaje na starcie 2 SCh koloru czerwonego (SChCz)
Trafiony zostawia jeden SChCz i wszystkie SChX które ma przy sobie i włącza emiter przerywanego (migającego) czerwonego świtała pozostaje na miejscu trafiania lub oddala się poza strefę wymiany ognia, zależnie od sytuacji, następnie porusza się wraz ze swoją drużyną, dowódca decyduje kiedy cała drużyna udaje się na resp gdzie odczekuje 30min po tym czasie wraca w komplecie do działań.
Jeśli dojdzie do potyczki z wrogiem trup włącza czerwone przerywane światło, podczas marszu trup musi broń mieć przewieszoną przez plecy dla ułatwienia identyfikacji trup/żywy.
Można respować się do momentu wyczerpania SChCz, w momencie utraty wszystkich SChCz pozostali członkowie drużyny muszą zdobyć, lub przekazać jeden ze swoich SChCz (w punkcie respu).
Pozostawione SChCz przez zabitego nie mogą być zabrane przez członków jego drużyny (SChX mogą być zabrane).

7. Uwagi.Miejsca respów zostaną przydzielone na odprawie drogą losowania dla poszczególnych drużyn.
Całe niezbędne wyposażenie i amunicje na 10h działań nosimy ze sobą, zdobyte SChX nosimy przy sobie.
Jeśli wystąpi awaria, czy okoliczności wymuszą rezygnację z rozgrywki uczestnik udający się na parking musi poinformować o tym organizatorów.
Organizatorzy będą monitorować rozgrywkę i uczestniczyć w niej jako wrogie siły, nie będą zbierać SCh, wszelkie problemy proszę zgłaszać na bieżącą na numer tel. podany na odprawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek
DS PIRACI- OPERATOR



Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Gdynia

PostWysłany: Nie 18:47, 11 Lis 2012    Temat postu:

1. Tom
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red
PRZYJACIEL



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 1270
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 19:47, 11 Lis 2012    Temat postu:

...


Ostatnio zmieniony przez red dnia Pią 3:50, 06 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoQ
PRZYJACIEL



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chorzów

PostWysłany: Nie 21:09, 11 Lis 2012    Temat postu:

1. Tom
2. Red
3. Samael
4. SnoQ
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Nie 22:07, 11 Lis 2012    Temat postu:

A myślałem, że dzisiejszy trening zakończył oficjalnie sezon 2012:)
Określę się na dniach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Pon 9:44, 12 Lis 2012    Temat postu:

nom, ta impreza zakończy oficjalnie sezon 2012 dla DS Piraci; dlatego - zgłaszać się panowie;
zgłaszam dwie drużyny po 5op. (2x 5op)

1. Tom
2. Red
3. Samael
4. SnoQ
5. poni


’’ekipa: xxx, drużyn: n’’
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 9:48, 12 Lis 2012    Temat postu:

1. Tom
2. Red
3. Samael
4. SnoQ
5. poni
6. milo
7.
8.
9.
10.

Lista rezerwowa:
1.
2.
3.
4.

P.S. Chyba organizatorem jest Ekipa- Szare Wilki: [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez miloszp7 dnia Pon 10:10, 12 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blackghost
Gość






PostWysłany: Pon 13:39, 12 Lis 2012    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

1. Tom
2. Red
3. Samael
4. SnoQ
5. poni
6. milo
7. Ghost na ta chwilę 100%
8.
9.
10.
Powrót do góry
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 12:57, 19 Lis 2012    Temat postu:

Panowie,
Zachęcam Was do zapoznania się z taktyką nocną. Tom znalazł ciekawą treść, dodatkowo wrzuciłem coś extra.
Materiał znajdziecie w centrum dowodzenia/ taktyka survival/ zielona taktyka/ taktyka nocna
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red
PRZYJACIEL



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 1270
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 13:16, 19 Lis 2012    Temat postu:

...


Ostatnio zmieniony przez red dnia Pią 3:50, 06 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Wto 9:17, 20 Lis 2012    Temat postu:

::plan działania - na odprawie
::ćwiczenia do nocnych działań -> planowane na 24/11:)
::tom opublikował w zakłądce TAKTYKA materiał dot. nocnych działań - lektura obowiązkowa, bo na tym będzie oparty - potencjalny - nocny trening oraz nasze działania 01/12


Ostatnio zmieniony przez poni dnia Wto 9:18, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ICEMAN
PRZYJACIEL



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 9:52, 20 Lis 2012    Temat postu:

1. Tom
2. Red
3. Samael
4. SnoQ
5. poni
6. milo
7. Ghost
8. Iceman
9.
10.

rezerwa:
1.
2.
3.
4.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sil
PRZYJACIEL



Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 19:40, 20 Lis 2012    Temat postu:

Niestety brak gotowości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Pon 11:41, 26 Lis 2012    Temat postu:

::zgłoszenie przyjęte
::na 2op. czekamy do środy do 23:59
::każda z drużyn działa niezależnie
::Przykładowe zadania (w skróconej formie) z poprzednich edycji;
1. Na podstawie podanych, parametrów lotów wyznaczyć (obliczyć) miejsce upadku rakiety, odnaleźć rakietę i przejąć zawartość głowicy.
2. Po drodze głównej przebiegającej przez sektory XY; ZU; porusza się wrogi patrol z pojazdem kierunek ruchu nieznany, rozpoznać numery taktyczne pojazdu umieszczone na drzwiach bocznych, przesłać SMSem będzie zwrotny SMS z sektorem składowania SChX , unikać wykrycia i kontaktu z załogą pojazdu i patrolem.


::transport: zabieram T3 (2 wolne miejsca; zrzuta na wachę); wyjazd czeladź piaski, powrót czeladź piaski


Ostatnio zmieniony przez poni dnia Pon 11:43, 26 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Wto 10:47, 27 Lis 2012    Temat postu:

::zbiórka:
punkt A: parking przy McDonaldzie przy M1 czeladź; 1330-1340
lub bezpośrednio na miejscu – punkt B: 1410-1420
(osiąganie zdolności bojowej do 1515)
[link widoczny dla zalogowanych]


::odprawa: 1500; wymarsz: 1515; koniec: 00.00; odprawa zakończająca: 00.30.


::miejscówka
dojazd: [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] (4. post)
foty: [link widoczny dla zalogowanych]


::pogoda
[link widoczny dla zalogowanych]

::pamiętajcie
-koszt 10zł
-wymagany ”emiter czerwonego światła przerywanego (migającego):, lampka rowerowa, latarka z filtrem”, telefon komórkowy mogący obsługiwać kartę SIM sieci Play
-ładujecie magazynki sztukami ammo = ostrym odpowiednikom; ilość magów dowolna; limit ammo – ogranicza ilość posiadanych magów
-Respy: Każdy z uczestników dostaje na starcie 2 SCh (światła chemiczne) koloru czerwonego (SChCz); Trafiony zostawia jeden SChCz i wszystkie SChX które ma przy sobie i włącza emiter przerywanego (migającego) czerwonego świtała pozostaje na miejscu trafiania lub oddala się poza strefę wymiany ognia, zależnie od sytuacji, następnie porusza się wraz ze swoją drużyną, dowódca decyduje kiedy cała drużyna udaje się na resp gdzie odczekuje 30min po tym czasie wraca w komplecie do działań; Jeśli dojdzie do potyczki z wrogiem trup włącza czerwone przerywane światło, podczas marszu trup musi broń mieć przewieszoną przez plecy dla ułatwienia identyfikacji trup/żywy; Można respować się do momentu wyczerpania SChCz, w momencie utraty wszystkich SChCz pozostali członkowie drużyny muszą zdobyć, lub przekazać jeden ze swoich SChCz (w punkcie respu); Pozostawione SChCz przez zabitego nie mogą być zabrane przez członków jego drużyny (SChX mogą być zabrane).


::transport
mam 2 miejsca; zrzuta na wachę -> 9pln przy jednym pasażerze, 6pln przy dwóch
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin