Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI
Forum DS Piraci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

05/04/09 Operacja "Bravo Two Zero" / Muchowiec
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 20:32, 30 Mar 2009    Temat postu: 05/04/09 Operacja "Bravo Two Zero" / Muchowiec



Zlot: Operacja "Bravo Two Zero"
Rok 1991 – Pustynna Burza
Data: 05.04.2009 (niedziela)
Godz: 8:45 ZBIÓRKA PKZ DĄBROWA G.
Lokalizacja: Muchowiec
Organizator: ZSMA- SirFalo / Szczygieł
Info: [link widoczny dla zalogowanych]
musicie się zalogować aby przeczytać treść posta.


OTO MAPA TERENU NA MUCHOWCU:

1. [link widoczny dla zalogowanych]

2.http://www.zumi.pl/trasa.html?xs=19.031648&ys=50.227776&xk=19.092608&yk=50.305024&v=true&utf=1

Panowie szykuje się niezły zlot. Proszę już teraz określać swoją obecność gdyż zgłoszenia są do 1 kwietnia. Wraz z Ponim wyślemy kartę zgłoszeniową już dzisiaj.


Ostatnio zmieniony przez miloszp7 dnia Sob 2:28, 14 Lis 2009, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Pon 21:05, 30 Mar 2009    Temat postu:

gotowość: 100%
jak reszta?
do jutra musimy dać zgłoszenia /chcemy z dwoma zaprzyjaźnionymi teamami stworzyć pluton/

Nazwa kodowa operacji: Bravo Two Zero. Rok 1991 – Pustynna Burza – wszyscy wiedzą, o co chodzi.

„Remake” mojego pierwszego strzelania z maja 2007 na Inkubatorze (z Gryzlym). Tym razem Irak będzie musiał bronić większej ilości miejsc, niż wyznaczonych celów. Zakładamy też większą swobodę działania. Cały teren jest opanowany przez Irak. SAS działa w warunkach ciągłego zagrożenia wykryciem. Dotarcie w okolice punktów, które muszą być zniszczone jest kluczowym elementem gry i czynnikiem powodzenia. Przeważać będzie chodzenie, orientacja wg mapy bardziej, niż strzelanie. Dowódcy SAS będą sobie musieli radzić z wszystkimi problemami samodzielnie. Istnieje możliwość komunikacji pomiędzy dowódcami oddziałów SAS w celu realizacji określonego zadania, ale łączyć się mogą nie więcej, niż 2 oddziały. Irak wie, że na terenie „grasują specjaliści”. Kompasy przydatne!

Mechanika stosunkowo prosta – SAS ma dotrzeć do wyznaczonych miejsc zrzutu (dla każdego oddziału inne), które stanowią również resp dla poszczególnych drużyn oraz punkt, do którego należy się wycofać po wykonaniu zadania (RVP). Miejsca te trzeba zabezpieczyć przed wykryciem. Są zbyt cenne, by je stracić. Celem działania SAS jest zniszczenie wyznaczonych obiektów. Uwagi użyteczne dla SAS – Shape, Shadow, Shine, Silhouette, Spacing icon_smile.gif
IRAK jest u siebie i jego celem jest zabezpieczenie, umocnienie oraz obrona kluczowych punktów oraz patrolowanie okolicy w celu ewentualnego wykrycia oraz likwidacji przeciwnika.

Strony konfliktu:
SAS – oddziały specjalne - zgłoszenia wyłącznie zespołów/ekip/teamów
IRAK – regularne wojsko – zgłoszenia wyłącznie zespołów/ekip/teamów

Cele, miejsca zrzutu (zaznaczone na mapie) oraz zadania dla SAS zostaną przekazane rano dowódcom lub przesłane wcześniej na życzenie drogą elektroniczną.
To samo dotyczy rozmieszczenia sił irackich oraz ich respów.
Cele Irak: obrona kluczowych miejsc, czyli:
1. wyrzutnia rakiet SCUD1
2. wyrzutnia rakiet SCUD2
3. wyrzutnia rakiet SCUD3
4. dowództwo obrony MSR
5. stanowisko dział artylerii p-lot.
6. Terminale światłowodów wzdłuż MSR, oznaczone słupkami. Oprócz odpalenia świecy dymnej trzeba wszystkie słupki wyrwać z ziemi.
7. lotnisko ze stacjonującymi tam myśliwcami
8. parking samochodów wiozących zaopatrzenie przez MSR
9. radiolokacyjna stacja obrony przeciwlotniczej

SAS-do 6 zespołów. Liczebność min/max – 10 - 20 osób, więc możliwe jest, że 1 patrol będzie się składać np. z 2 ekip, jeżeli zgłoszą się w małej liczebności. Nie więcej, niż 2 km’y na oddział.
IRAK-regularne wojsko – podzielone wg celów, które muszą być chronione (9 celów).

Miejsca zrzutu SAS=resp=RVP należy oznaczyć wokoło taśmą koloru opasek. Po wykonaniu zadania należy się bezwzględnie wycofać do RVP i utrzymać 20 minut. Utrzymanie = w RVP pozostanie minimum 1 żywa osoba = wykonanie zadania (nie utrzymanie się = koniec gry dla oddziału). Można wtedy decyzją dowódcy połączyć siły z innym zespołem w celu wykonania zadania mu przydzielonego na poprzednich zasadach.
Od wysadzenia celów brak medyków i uzupełniania amunicji dla SAS (Irak dalej ma te przywileje).
Zniszczenie celów oznacza odpalenie świecy dymnej w miejscu rozlokowania celu. Nie oznacza to oczywiście zabicia wszystkich broniących danego Punktu.

Uzupełnianie zapasów amunicji i opatrunków - wyłącznie na respach (oraz jeżeli się uda – w miejscach zrzutów amunicji i zapasów). Zrzuty mogą być przejęte przez przeciwnika. Respy mogą być zniszczone przez przeciwnika (zwinięcie taśmy). Wtedy trzeba szukać respa innego oddziału. Tam też następuje uzupełnienie amunicji oraz opatrunków.
SAS – resp w miejscach zrzutu – zostaną podane kwadraty, w których mają być „zainstalowane” respy. Miejsca te muszą być oznaczone taśmą.
IRAK – na wyznaczonych respach. Miejsca te będą być oznaczone taśmą.

Stosunek sił - Irak/SAS - 60/40 dla zachowania realiów.

Resp SAS/IRAK - medycy-3 opatrunki. Medyk leczy też ludzi z innych oddziałów. Jeżeli medyk w czasie 10 min. nie dotrze do rannego, ranny umiera. Medyk leczy się sam i ma 3 życia tak, jak pozostali (po trafieniu - szmata i odczekuje 10 min. potem wraca do gry). Medyk posiada zapas opatrunków – 50, który musi mu starczyć do zrespowania. Trup (czyli osoba, która wykorzystała już 3 opatrunki) oraz medyk po trafieniu, porusza się minimum 100m za oddziałem.
Żyjący nie mają wstępu na respy.
Resp po utracie 70% składu lub na podstawie decyzji dowódcy. Czas respa – 15 minut.

OZNACZENIA:
SAS:- taśma niebieska na obu ramionach
IRAK: - taśma zielona na obu ramionach
Medycy – kolorowa opaska na jednym ramieniu, na drugim taśma strony.

Odprawa ogólna - brak. Uczestnicy dzielą się już na etapie parkowania i od razu wyruszają w teren. Najpierw SAS, potem IRAK. Brak dowódców stron. Będą wyznaczeni wyłącznie dowódcy poszczególnych jednostek. Odprawią się z własnymi zespołami przed grą. Dowódców prosimy o zgłoszenie się do organizatorów po odbiór map, opatrunków i pirotechniki. Wszystkich pozostałych po oznaczenie taśmami.
Start gry: 10:00. Nie czekamy na nikogo. O tej godzinie oddziały rozpoczynają swoje działania, więc sugerujemy zjawienie się na parkingu nie później, niż o 09.00. Jeżeli okaże się, że któryś z celów nie zostanie obsadzony przez spóźnialskich, zostanie przejęty bez walki. Jeżeli któryś oddział SAS się spóźni, musi podjąć ryzyko przedarcia się do miejsca zrzutu.
Parking: jak zwykle, przy budynkach + przy barze po przeciwnej stronie drogi.

Brak zwyczajowej odprawy w przeddzień strzelania. Zainteresowani mogą oczywiście wcześniej zapoznać się z terenem.

Limity:
Wieku – 18+, 16+ warunek: pozwolenie rodziców (kwity dostarczyć organizatorom).
Mocy - brak, liczymy na zdrowy rozsądek. Apelujemy, by na małych odległościach w przypadkach oczywistych zabijać bez strzału a w pomieszczeniach stosować broń boczną.
Amunicji: wsparcie km – 2000/życie. Pozostali – 1 hi-cap (mniej więcej 500 kul)/życie.
Czasu – 8h lub do osiągnięcia celów lub do zmęczenia materiału. Nie ma zaplanowanych przerw.
Ilości uczestników – brak
Pirotechniki – brak, lecz organizator dostarcza świece dymne do wysadzenia celów.
Kontakt z organizatorami: Tel. Kom., Komunikacja wewnętrzna stron: SAS: 1-4, IRAK 5-8

Zasady trafień: Jedynie trafienie bezpośrednie. Trafienie w broń eliminuje ją do czasu zrespowania.

Zgłoszenia - do sirFalo, z podaniem strony/oddziału/ksywy do 01.04.2009, 23.59h.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo odmowy udziału osobom lub ekipom bez podania przyczyn.
Prosimy zgłaszać natychmiast dowódcom lub organizatorom wszelkie przypadki łamania reguł.
Wpisowe: brak. Co łaska do kapelusza organizatora przed rozpoczęciem gry.

Kto wygrał:
Jak zwykle - Ci, którzy osiągnęli swoje cele, ale też wygrał ten, kto się dobrze bawił.


Ostatnio zmieniony przez poni dnia Pon 21:07, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 21:06, 30 Mar 2009    Temat postu:

Gotowość: 100%
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilkmk
PRZYJACIEL



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 21:43, 30 Mar 2009    Temat postu:

będe na 100%, jak widze to fajna pogoda się zapowiada na weekend normalnie wiosna idzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przemo
Gość






PostWysłany: Pon 22:39, 30 Mar 2009    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

bede na 100, czarek o ile go dobrze zrozumiałem tez bedzie
Powrót do góry
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 22:46, 30 Mar 2009    Temat postu:

Stan na chwilę obecną:

1. PONI
2. MILO
3. GRZELU
4. PRZEMO
5. RZEŹNIK
6. KOŁEK
7. ICEMAN (CZAREK)
8. VAN


Ostatnio zmieniony przez miloszp7 dnia Pon 23:10, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosmi696
Gość






PostWysłany: Pon 23:11, 30 Mar 2009    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

1. PONI
2. MILO
3. GRZELU
4. PRZEMO
5. RZEŹNIK
6. KOŁEK
7. ICEMAN (CZAREK)
8. VAN
9. KOSMI
Powrót do góry
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 23:26, 30 Mar 2009    Temat postu:

Panowie przypominam o obowiązku Pirata dotyczącego zapoznaniem się z zasadami obowiązującymi na tym zlocie. Info poniżej:

[link widoczny dla zalogowanych]

OSTATNIE UZUPEŁNIENIA I PRZYPOMNIENIA.

- przyjmujemy tylko ekipy. Osoby zgłaszające się pojedynczo zostaną niestety odesłane z kwitkiem.

- działania rozpoczynają się o 10.00. Kto się spóźni, musi się przedzierać do wyznaczonego punktu. Może w tym czasie uwikłać się w walkę, więc w/g wcześniej opisanych zasad w pewnym momencie będzie się musiał zrespować, co oznacza szukanie respa. Zalecamy więc wcześniejsze przybycie. Będziemy na miejscu od 08.00

- oddziały SAS mogą się łączyć w celu wykonania zadania, ale nie więcej, niż 2 oddziały.
Dowódcy iraccy mogą dowolnie przerzucać siły pomiędzy punktami, lecz tu ważna będzie własnie komunikacja między dowódcami (w ostateczności można wysłać gońca z misją dostarczenia wiadomości icon_smile.gif.

- po przybyciu na parking szykujemy się do gry, zgłaszamy do organizatora (parking SAS-przy budynkach w zwykłym miejscu, Irak - przy barze 200m na wschód wzdłuż drogi) w celu otaśmowania i rozdania map (przypominam, że po podaniu maila wysyłam je wcześniej drogą elektroniczną na życzenie), świec dymnych oraz taśm do ew. oznaczenia punktu (i na zapas, jakby się ktoś "rozkleił" icon_smile.gif. Będzie też trochę zwykłych hukówek do rozdysponowania. Najlepiej, żeby dowódca wszystko odebrał i rozdzielił w oddziale. Po zakońćzeniu formalności oddział od razu rusza w teren. Im szybciej wyjdzie, tym więcej czasu będzie mieć na dotarcie do pozycji, ew. okopanie się, maskowanie, rozpoznanie terenu itd.
Jeżeli oddziały odpowiednio wcześnie znajdą się na swoich pozycjach, będą mieć czas przygotować się do obrony (okopanie, maskowanie, stanowiska). SAS dodatkowo musi zdążyć przygotować do obrony miejsca zrzutu=resp=RVP oraz odpowiednio je zamaskować. Przypuszczalnie oddziały irackie będą przeszukiwać teren w poszukiwaniu respów SAS, by je niszczyć. Generalnie solidne maskowanie oraz ciche i skryte poruszanie się w terenie będzie bardzo istotnym elementem gry.

- przypominam o konieczności wyznaczenia medyków (najlepiej wcześniejszego) po jednym na oddział. Muszą zostać inaczej oznaczeni taśmami na parkingu.

- przebywanie poza oznaczonym terenem gry - poza tym obszarem można przebywać, niemniej obowiązuje tam absolutny zakaz strzelania. Teren może być wykorzystany do przemieszczania się, obchodzenia pozycji przeciwnika, czy też do odpoczynku, jeżeli podejmiecie taką decyzję. Uczulam jednak wszystkich, że im dalej na południe, tym więcej spacerowiczów i rowerzystów można spotkać, więc starajcię nie rozkładać na leśnych drogach czy ścieżkach, ale poza nimi.

- komunikacja - kanały PMR są podzielone. Niemniej sugeruemy, by dowódcy oddziałów po obu stronach wyznaczyli sobie jeden kanał wyłącznie dla nich i wyznaczyć radiooperatora do łączności wewnętrznej (to tylko sugestia).

- dowódcy SAS powinni zwrócić uwagę na fakt, że będzie tylko jedna świeca dymna na oddział, więc trzeba ustalić, kto ją będzie nosić. Trupowi lub rannemu uczestnikowi można oczywiście tą świecę zabrać. W przypadku nieudanego odpalenia (co sie może zdarzyć) zaliczone jest umieszczenie świecy w obrysie celu. Nie ma szczególnych zasad wrzucania świec. Mają się one po prostu znaleźć wewnątrz celu.

- własne trupy mogą użyczać amunicji żyjącym, ale żyjący musi się do trupów po nią pofatygowac.

- WAŻNE: odpowiedź na kilka pytań dotyczących tego tematu - jeżeli SAS wysadzi cel, dla broniącego oddziału irackiego oznacza to karną, godzinną przerwę na wyznaczonym dla niego respie. Po upływie godziny oddział wraca do gry - ale gdzie? Ano dowódca podejmuje decyzję, co dalej robić. Ale nalezy pamiętać, że respy są przypisane NA STAŁE. więc jeżeli dowódca zdecyduje się pomóc jakiemuś odległemu oddziałowi w obronie, to też będzie mieć daleko na resp. Takie są skutki przegranej walki icon_smile.gif.

- uprzedzając narzekania i marudzenia oraz niechęć do "bezsensownego" maszerowania - respy będą świadomie dość mocno oddalone od miejsc walk. W odniesieniu do powyższego przypominam zasady respowania:
Dla obu stron medyk = 3 opatrunki (każdy gracz może być opatrzony 3 razy). Medyk musi dotrzeć do rannego w 10 minut. Jeżeli nie dotrze, ranny staje się trupem i podąża 100m za oddziałem. Medyk leczy się sam - po trafieniu wycofuje się zakładane 100m, odczekuje 10 minut i wraca do gry. Ma też 3 życia na jeden resp. Na resp schodzimy po utracie 70% stanu osobowego lub na podstawie decyzji dowódcy.
Resp SAS może oczywiście być zniszczony, ale wyłącznie w przypadku, gdy nie ma tam "trupów" przeciwnika.

- oznaczenia punktów/celów będą symboliczne (taśma koloru strony i kartka z nazwą punktu) ze względu na koszty. Nie spodziewajcie się więc wypasionych wyrzutni, czy F16 na lotnisku icon_smile.gif

- organizatorzy są cały czas dostępni pod tel. komórkowymi. Większosć dowódców je zna, ale numery podamy jeszcze rano wszystkim potrzebującym. Organizatorzy też się strzelają porozdzielani w różnych ekipach po obu stronach konfliktu. W razie wezwania organizatora przez dowódcę oddziału zakłada on kamizelkę odblaskową i wędruje do miejsca wezwania.

- na liście zgłoszeń ekipy zostaną ponumerowane (SAS 1-6, IRAK 1-9) i w/g numerów dostaną przydzielone cele oraz respy. SAS ma 6 respów, Irak 3.

- na pewno zdarzą się sytuacje, których nie udało się nam przewidzieć. W przypadku, gdy nie będziecie wiedzieli, jak się w niej zachować, proponuję telefon dowódcy oddziału do któregoś z organizatorów.

- prośba do wszystkich uczestników - przeczytajcie przed strzelaniem jeszcze raz wszystkie założenia.

- rezygnujemy ze zrzutów amunicji. Nie będzie żadnej ingerencji w przebieg działań.


Ostatnio zmieniony przez miloszp7 dnia Pon 23:28, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Pon 23:31, 30 Mar 2009    Temat postu:

zgłoszenie poszło:
218 PONI [zmiana drużyny na "DS Piraci"] - dowódca drużyny - STRONA obojętnie
219 MILO [zmiana drużyny na "DS Piraci"] - STRONA obojętnie
223 PRZEMO [zmiana drużyny na "DS Piraci"] - STRONA obojętnie
566 RZEŹNIK [zmiana drużyny na "DS Piraci"] - STRONA obojętnie
567 DAVE [zmiana drużyny na "DS Piraci"] - STRONA obojętnie
647 ICEMAN [zmiana drużyny na "DS Piraci"] - STRONA obojętnie
648 GRZELU [zmiana drużyny na "DS Piraci"] - STRONA obojętnie
+
prośba o nadanie ID dla:
KOŁEK [ur.1979, DS Piraci, g36c 340fps] - STRONA obojętnie
KOSMI [ur.1987, DS Piraci, vrs10 390fps] - STRONA obojętnie
+rekruci:
SAMAEL [ur. 1989, aug 390fps, rekrut DS Piraci] - STRONA obojętnie
VAN [ur. 1985, aug 390fps, rekrut DS Piraci] - STRONA obojętnie


Ostatnio zmieniony przez poni dnia Śro 8:22, 01 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 21:01, 31 Mar 2009    Temat postu:

Z tego co widzę, jeszcze nie określili się co do wyjazdu na misję Samael i Dave.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzelu
PRZYJACIEL



Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 21:20, 31 Mar 2009    Temat postu:

ja oczywiście jestem 100 %
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 21:20, 31 Mar 2009    Temat postu:

Samael! Przed nami jedno z ciekawszych wydarzeń pierwszego kwartału a Ty piszesz, że nie zdąży Ci wyschnąć lakier:) Przecież nie musisz malować teraz guna tylko po zlocie. A na ten czas można owinąć lufę materiałem w khaki albo czarną taśmą klejącą.

Ostatnio zmieniony przez miloszp7 dnia Wto 21:29, 31 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 21:54, 31 Mar 2009    Temat postu:

Fakt nie tragedia- choć będzie nam Ciebie brakowało. Nie mniej jednak ten zlot jest bardziej operacją taktyczną niż strzelanką- nawet broń boczna mogłaby Ci wystarczyć. Jest dobra okazja do nabrania doświadczenia. Ale Ty decydujesz.......
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 22:12, 31 Mar 2009    Temat postu:

"Od przybytku głowa nie boli"
Van brawo za czujność!
Panowie jutro w pracy wydrukuję dla wszystkich ten identyfikator- przed zlotem możemy dokonać wpisów- tak na wszelki wypadek. Temat identyfikatorów medycznych wisi w środowisku airsoftowym już od dłuższego czasu. Myślę, że powinniśmy pytać nie CZY ale KIEDY temat ten wejdzie w ścisły regulamin asg. Zróbmy to teraz i będziemy to mieć z głowy.
Wiem, że taki identyfikator winno się nosić w górnej, lewej kieszeni bluzy munduru.
PANOWIE PAMIĘTAJCIE O CZERWONYCH SZMATACH NA ZLOT !!!


Ostatnio zmieniony przez miloszp7 dnia Wto 22:15, 31 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 22:27, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Identyfikatory wydrukowane! Rozdam Wam je w drodze na zlot.

Ostatnio zmieniony przez miloszp7 dnia Śro 22:28, 01 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin