Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI
Forum DS Piraci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

* 19/06/11 MilSim "Demony Wojny 2 Kolumbia"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 13:13, 09 Maj 2011    Temat postu: * 19/06/11 MilSim "Demony Wojny 2 Kolumbia"

19/06/11 MilSim "Demony Wojny 2 Kolumbia"


BRAK UDZIAŁU !!!



Dokładne info: [link widoczny dla zalogowanych]


W imieniu "G-FORCE" ASG Team Opole serdecznie zapraszamy wszyskich maniaków ASG na grę terenową, która odbedzie się na Poligonie Wojskowym w Winowie.
Impreza odbedzie się 19 czerwca 2011 roku.

Info WMASG: [link widoczny dla zalogowanych]


Serdecznie zapraszamy !!!

Forum imprezy: DO POPRAWKI
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam

Rakieciarz i Spółka

Film, reklama zlotu:
http://www.youtube.com/watch?v=h_hPI030Tog&feature=player_embedded


SCENARIUSZ

A więc tak jak obiecałem, dodaję scenariusz oraz szczegółowy plan gry z zasadami ogólnymi dla Wszystkich zainteresowanych...przyjemnej lektóry.

W póżniejszym terminie dodam mapę terenu na którym odbędzie się gra.

Składy prosze wypisywac tak jak sa podane: nazwa team'u a obok numerka ksywka.

Składy bedą aktualizowane co dziennie w miare moich możliwości.

Pozdrawiam

Szpaku i Spóła

„ Kolumbia ’’


Rząd Kolumbii uznał, że ma dosyć wizerunku narkotykowegokraju, który od 20 lat zalewa USA, Europę i resztę świata setkami ton kokainy.Mimo rozbicia przepotężnych w latach ‘80 i ’90 karteli z Mercado czy Camino,zabicia lub aresztowania i wydania do USA ich szefów, superbandytów PabloEscandallo i Jose Remolacha czy braci Gilberto i Miguela Rebelde, w USA iEuropie nadal pełno było kolumbijskiej kokainy […]

Rząd prezydenta Andreasa Patillasa opracował plan walki zuprawami koki i produkcją z jej liści kokainy. Plan "Kolumbia"przewidywał wydanie ok. 2,5 mld dol. na zwalczanie upraw koki, nielegalnychlaboratoriów oraz uzbrojonych po zęby szmuglerów, którzy samolotami i łodziamimotorowymi wywozili za granicę warte miliardy dolarów tony czystej kokainy.Celem było zmniejszenie powierzchni upraw koki o połowę w ciągu pięciu lat […]

Plan poparły USA,gdzie trafiała większość kokainy, oraz UE. W lasy kolumbijskie ruszyły whelikopterach Blackhawk brygady przeszkolonych przez Amerykanów komandosów,rządowe awionetki rozsypywały nad znalezionymi poletkami koki środkiroślinobójcze, wojsko przeczesywało dżunglę w poszukiwaniu laboratoriów, a rząddawał właścicielom poletek koki pieniądze na założenie upraw innych roślin […]

Sukcesy przyszłyszybko. Statystyki pokazywały setki hektarów zniszczonych upraw, prasękolumbijską obiegały zdjęcia zlikwidowanych laboratoriów, areszty zapełniły sięnarkobandytami. Według rządu w Bogocie i amerykańskiej agencji do walki znarkotykami DEA pięć lat temu było w Kolumbii 160 tys. hektarów upraw koki,dzisiaj jest o połowę mniej. Aresztowano i wydano Amerykanom 350 szmuglerów,odebrano im 3,7 tys. domów, 7 tys. aut terenowych, 300 tys. hektarów ziemi orazzlikwidowano 800 fasadowych firm. Przechwycono 220 ton czystej kokainy izniszczono 2 tys. Laboratoriów […]

A mimo to Amerykaniemówią, że skuteczność planu "Kolumbia" jest wątpliwa. - Sukcesymierzone ilością przemycanej do USA kokainy rozczarowują - mówi RussellCrandal, były doradca Białego Domu ds. zwalczania narkotyków […]

Kto zastąpił kartele

Narkobiznes jest jak stugłowa hydra…

W wyniku planu"Kolumbia" uprawy koki, i tak już oparte na niedużych, ukrytych wlasach plantacjach, rozproszyły się jeszcze bardziej. Rocznie z poletka zbierasię dwa albo nawet trzy czy cztery zbiory liści. Z ich sprzedaży żyją małorolnichłopi, ale dzisiaj uprawami sterują i opłacają hodowców potężne armieterrorystyczne - lewicowa partyzantka Rewolucyjne Siły Zbrojne Kolumbii (FARC).

Rok 2011 zapoczątkował nową erę dla FARC i ich generałaAntonio Tinta, który jest ściśle powiązany z terrorystami z bliskiego wschodu…Jak donosi amerykański wywiad Gen. Tinta przejął miejscowość EL Miacho gdziezałożył największą plantację koki i magazyn broni, jest współorganizatoremzamachów z 11 września 2001 roku. Od tej pory jest numerem jeden dozlikwidowania przez USA i Koalicje Sił Międzynarodowych UE […]

Rząd USA pochłonięty wojną z terroryzmem w Iraku iAfganistanie zwraca się z prośbą o pomoc do UE w sprawie uprowadzenia Gen.Tinty i zniszczenia jego plantacji i osłabienia pozycji FARC na skale światową,co doprowadziło by do powstania nowego rządu i demokratycznego państwaRepubliki Kolumbii […]

W związku z prośbą skierowaną do Koalicji SiłMiędzynarodowych UE zostaje utworzony 25 osobowy oddział militarny, w któregoskład wchodzi 5 agentów DEA wyszkolonych do przenikania i niszczenia plantacjii laboratoriów koki. Komandosi w raz z agentami zostają skierowani na 12tygodniowe szkolenie specjalne do tajnej bazy w USA […]

12 tygodni później komandosi i agenci zostają podzieleni na5 Fireteam’ów i zostają im przydzielone zadania. Działanie w grupie i przeznaczonecele mają doprowadzić do pozytywnego zakończenia tej samobójczej misji […]

Helikoptery ruszają […]

Rozpoczyna się samobójcza misja o kryptonimie ‘’ Kolumbia ‘’[…]


SKŁADY ZESPOŁÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W GRZE
Fireteam ALFA - Jednostka saperska(5/5 osób)

1. Rakieciarz

2. …

3. …

4. …

5. …

Fireteam BETA - Jednostkooperacyjno - szturmowa (5/5 osób)

1. …

2. …

3. …

4. …

5. …

Fireteam GAMA - Jednostka operacyjno-szturmowa (5/5 osób)

1. …

2. …

3. …

4. …

5. …

Fireteam OMEGA - Jednostka medyczno-szturmowa (5/5 osób)

1. …

2. …

3. …

4. …

5. …

Fireteam DELTA – Agenci DEA (5/5 osób)

1. Szpaku

2. Rayan

3. …

4. …

5. …



Rewolucyjne SiłyZbrojne Kolumbii (FARC)

1. …

2. …

3. …

4. …

5. …

40. …



SKŁAD OBSERWATOR-FOTOGRAF (O-F)

1. …

2. …

3. …

4. …

5. …

10. …

ZADANIA DLA FIRETEAM’ÓW
5 Fireteam’ów po 5 osób każdy, zaczynają działania odmiejsca X (miejsce lądowaniahelikopterów ).

*Ze względu na oddanie klimatu w grze, cele i zadania 5 FTzostają utajnione.



ZADANIA DLA FARC
1. Główny cel to ochrona plantacji kokainyoraz patrolowanie całego terenu El Miacho.

2. Ochrona terenu laboratorium, willi Gen.Tinty, magazynu broni.

3. W wyniku wykrycia Fireteam’ówprzetransportować narkotyki, dokumenty oraz Gen. Tinta na lądowisko helikopteraFARC do godziny 12 i utrzymania pozycji przez 45 min. Kiedy czas ten się skończyoznacza to, uratowanie dokumentów i Gen. Trafienie generała podczas obronypozycji automatycznie wyklucza go z gry, wycofanie się FARC za teren ladowiskai przejęcie „paczki” przez Fireteamy.

4. Ochrona Gen. Tinty podczas pobytu iporuszania się w El Miacho i na terenie plantacji.

5. Likwidacja Fireteam’ów

6. W wyniku przejęcia dokumentów, częścinarkotyków i zlikwidowaniu Gen. Tinta, wszystkie Fireteam’y zaczynają sięwycofywać – FARC podejmuje pościg by odzyskać dokumenty, część narkotyków.Odzyskanie „paczki” i przemieszczenie się z nimi do lądowiska FARC, utrzymanieich przez 20 minut kończy grę, co oznacza zwycięstwo FARC.

STAN OSOBOWY WZESPOŁACH:

1. Fireteamy – stan osób to 25 do 35

2. FARC – stan osób to 30 do 40

3. O-F – stan osób to 5 do 10

OZNACZENIA W TRAKCIE GRY:

1. Fireteam ALFA – żółty

2. Fireteam BETA – niebieski

3. Fireteam GAMA – zielony

4. Fireteam OMEGA – pomarańczowy

5. Fireteam DELTA – biały

6. FARC – brak oznaczeń, Gen. Tinta – prawe ramiebiały oraz lewe ramie biały.

7. Świeca dymna oznacza wykonanie zadania

8. Biała flaga oznacza stop gry i konsultacje wrazie nie zdrowych sytuacji lub zagrożenia zdrowia, życia.


ZASADY RESPÓW
5 Fireteam’ów:

Każde trafienie oznacza śmierć, gracze Fireteam’ów cofająsię do swoich checkpointów i czekają na pełne 5 osób (obojętnie z jakich FT’ów)po czym wracają do gry, oczywiście do swoich FT’ów . Trafienie jestsygnalizowane czerwoną szmatką,podniesieniem ręki i głośnym i wyraźnym krzyknięciem „dostałem”.

Wyjątek stanowi część rozgrywki związana z ewakuacją z El Miacho i pościgiem przez FARC do miejsca przybycia helikoptera. Tutaj w czasie 20 minutowego zabezpieczania miejsca do końca gry, leczyć mogą medycy ( Fireteam OMEGA ). Każdy z nich posiada po 5 bandaży. Wykorzystanie wszystkich bandaży doprowadza do końca gry.

Rannego medyka leczy inny medyk co oznacza, że zostaje zużyty bandaż z przydzielonego limitu.

Terroryści:

Każde trafienie oznacza śmierć, każdy trafiony gracz cofasię do wyznaczonego miejsca i odczekuje 10 minut. Trafienie jest sygnalizowane czerwoną szmatką, podniesieniemręki i głośnym i wyraźnym krzyknięciem „dostałem”.

Wyjątek stanowi część rozgrywki związana z pościgiem przez Fireteam’y żołnierzy FARC do miejsca lądowiska po odzyskaniu „paczki”. Każdy zgraczy ma tylko dwa respy. Po czym zostaje automatycznie zlikwidowany i nie bierze udziału w dalszej rozgrywce.

Wyjątek stanowi Gen. Tinta, który ma tylko jedno życie. Po utracie owego życia wraca do gry jako normalny gracz bez prawa do dowodzenia.




ZASADY OGÓLNE

Za początek gry uważa się moment przyjazdu w wyznaczony przez organizatorów namapie pkt. Parkingowy. Nie przewidujemy ogólnej zbiórki. Osoba odpowiedzialnaza poinformowanie i przekazanie zadań i map to Czarna, która jest O-F i stanowiogniwo łączące obydwie ekipy podczas niejasnych i niezdrowych sytuacji. Zadaniai mapy otrzymają dowódcy FARC i 5 Fireteam’ów przez osoby do tego upoważnione.Oznacza to, że gra będzie zależeć tylko i wyłącznie od umiejętności graczy ilogicznego myślenia oraz działania w zespołach. Wszystko co tyczy się gryzostało szczegółowo opisane w scenariuszu jak i w zadaniach.

*T-1000 (tłumacz: TERMINATOR) – osoba, dziecko robot psującareputacje graczy ASG, najbardziej nie pożądana istota na imprezachAirSoftowych.

*Likwidacja T-1000 – jak zobaczysz owe dziecko robota,podnieś czerwoną szmatkę, podejdź do niego klepnij go w hełm lub ramię ipowiedz „ dostałeś, nie żyjesz idź się respić‘’.

*Uważasz, że nie pomogło zastosujpkt.6 zasad ogólnych (podnosisz czerwoną szmatkę i idziesz do O-F’a i mówisz „terminator” i on już nie gra)

1. Scenariusz gry został oparty na prawdziwych wydarzeniach,które miały miejsce w latach 2001-2006. Na potrzeby gry w scenariuszu zostałyzmienione nazwiska oraz nazwy miast. Scenariusz gry oraz zadania są ułożone takaby oddały jak najbardziej realistyczne wrażenia. Demony Wojny – „Kolumbia” tosymulacja polegająca na taktyce i logistyce oraz logicznym myśleniu ipodejmowaniu decyzji w trakcie dowodzenia.

2. Każdy jest zobowiązany do gry fair-play.

3. Każdy jest zobowiązany do noszenia gogli ochronnych, czerwonychszmatek i zachowania ostrożności na terenie gry.

4. Kontakt radiowy między zespołami to kanał łącznościowy:
· Kanał nr. 1 dla O-F
· FARC – kanał radiowy nr. 2
· 5 Fireteam – kanał radiowy do wyboru.

5. Kontakt osobowy- wszystkie nie jasności i nie zgodności wykryte w trakcie gry proszę ozgłaszanie osobom w odblaskowych kamizelkach (jeżeli takowe są w zasięguwzroku), lub bezpośrednio do organizatora (telefon, kwadrat z numerem miejsca wjakim gracz wskazany się znajduje).

6. O-F są toosoby w odblaskowych kamizelkach, mają one pełne prawo i pozwolenie organizatorówna wydalenie z gry osób tzw. „terminatorów”, stwarzających zagrożenie dlazdrowia lub życia uczestników gry, informowania o pojawieniu się cywili naterenie gry głośnym okrzykiem „CYWIL’’.

7. Użycie świec dymnych w trakcie gry przez FT oznacza iżdany cel i zadanie został osiągnięty i wykonany.

8. Użyte rekwizyty w postaci mąki, walizki, słoików, rureksą tylko i wyłącznie na potrzeby oddania klimatu w grze. Organizatorzy gryzezwalają na użycie samochodu do patrolu ale tylko w obrębie Świniarni, abynadać klimat grze. Bardzo proszę o zachowanie zdrowego rozsądku i najwyższegobezpieczeństwa w trakcie jazdy tym samochodem.

9. Podczas gry dozwolona jest stylizacja dla FARC jaki dla 5Fireteamów.

10. Bezpieczeństwogry zależy od WAS, więc organizatorzy proszą o zachowanie zdrowego rozsądkui najwyższego stanu bezpieczeństwa swojego jak i osób trzecich oraz kolegówbiorących udział w grze.

11. Każda osobaobecna na DW wyraża automatyczną zgodę i świadczy o zapoznaniu się zregulaminem i stosowaniu się z jego zasadami.

MAPA:


Ostatnio zmieniony przez miloszp7 dnia Wto 8:29, 14 Cze 2011, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 13:14, 09 Maj 2011    Temat postu:

Wysłałem już zapytanie do organizatora o więcej szczegółów.
Wstępnie:

1. milo
2. van


Ostatnio zmieniony przez miloszp7 dnia Wto 13:52, 10 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 9:16, 12 Maj 2011    Temat postu: Od orga

Od organizatora:
Cytat:
Witajcie!! Bylbym bardzo zaszczycony wasza obecnoscia na DW - Kolumbia. Przepraszam ze odpisuje tak pozno ale mam techniczne problemy z netem. Wyslij prosze ksywki czlonkow ekipy ktorzy chca grac oraz wybierz strone konfliktu. Przeslij mi liste na PW a ja dopelnie reszty i zaktualizuje liste.
Pozdrawiam
Szpaku i Spóła



Pomyślcie nad stroną konfliktu:
[link widoczny dla zalogowanych]

Panowie wpisujcie się na listę


Ostatnio zmieniony przez miloszp7 dnia Czw 9:32, 12 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 8:37, 06 Cze 2011    Temat postu:

1. milo
2. van
3. poni

Panowie tutaj też bardzo Was proszę o wpisywanie się na listę. Co prawda to milsim dzień po Festynie Militarnym ale myślę, że warto jechać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ICEMAN
PRZYJACIEL



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 9:19, 06 Cze 2011    Temat postu:

brak gotowości
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 10:44, 06 Cze 2011    Temat postu:

UWAGA:
Edytowałem 1 post- dodałem scenariusz, zasady oraz mapkę.
Więcej szczegółów tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 8:23, 14 Cze 2011    Temat postu:

UWAGA !!!

Z powodu małej frekwencji (3 osoby) udział w tym MilSimie odwołany.
Poinformowałem o tym fakcie orga.
Szkoda:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin