Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI
Forum DS Piraci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

20/10/13 Milsim "Mokre stopy"
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red
PRZYJACIEL



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 1270
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:34, 07 Paź 2013    Temat postu:

...


Ostatnio zmieniony przez red dnia Pią 3:55, 06 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mike
DS PIRACI- OPERATOR



Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 20:09, 07 Paź 2013    Temat postu:

100%
-milo
-davido
-tom
-Method
-
-

50%
- Sil
- Mike
-
-
-

0%
-kołek
-
-
-
-
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 20:27, 07 Paź 2013    Temat postu:

Odpowiedź orga:
"Czolowka czerwona jest ok, choc o 18 to jeszcze jest w miare widno. Mapa na miejscu."
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red
PRZYJACIEL



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 1270
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 18:08, 08 Paź 2013    Temat postu:

...


Ostatnio zmieniony przez red dnia Pią 3:55, 06 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 21:08, 08 Paź 2013    Temat postu:

100%
1. Milo- DD
2. Tom- ZDD/RTO
3. Red- Medyk
4. Davido
5. Method
-

50%
- Sil
- Mike
-

0%
-kołek
-poni
-


Oficjalną listę wyślę orgowi w piątek. Wstępnie określiłem mu nasz stan na +/- 6
Pytanie do reszty - (bo w chwili obecnej wypowiedziało się 8 z 13 operatorów) Jedziecie, czy zostajecie w domu?

P.S. Mapa jest dostępna na naszym DS Piraci dysku sieciowym.
Login i hasło (dla przypomnienia znajdziecie tutaj)
- CENTRUM DOWODZENIA / STRONA / FACEBOOK / BAZA DANYCH / MAPY / LINKI
- DYSK SIECIOWY


Ostatnio zmieniony przez miloszp7 dnia Wto 21:21, 08 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sinner
PRZYJACIEL



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 11:17, 09 Paź 2013    Temat postu:

100%
1. Milo- DD
2. Tom- ZDD/RTO
3. Red- Medyk
4. Davido
5. Method
-

50%
- Sil
- Mike
- Sinner

0%
-kołek
-poni
-
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fil
PRZYJACIEL



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 17:13, 09 Paź 2013    Temat postu:

100%
1. Milo- DD
2. Tom- ZDD/RTO
3. Red- Medyk
4. Davido
5. Method
-

50%
- Sil
- Mike
- Sinner
- Fil

0%
-kołek
-poni
-
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 18:02, 09 Paź 2013    Temat postu:

UWAGA WAŻNE !!!

Przygotowałem dla Was (dla przypomnienia) podsumowanie procedury związanej z komunikacją werbalną, niewerbalną i slangową obowiązującą w DS Piraci.
Obowiązkowo (zaczynając od najbliższego treningu) każdy ma obowiązek przypomnieć sobie/zaznajomić się z jej treścią.

Procedurę znajdziecie tutaj:
- CENTRUM DOWODZENIA
- TAKTYKA / SURVIVAL
- ZIELONA TAKTYKA
- Komunikacja werbalna / niewerbalna / slang Pirata

POTRAKTUJCIE TO POWAŻNIE !!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 20:48, 10 Paź 2013    Temat postu:

Przypominam, że jutro wysyłam oficjalną listę obecności.
Na ten czas:
100%
1. Milo- DD
2. Tom- ZDD/RTO
3. Red- Medyk
4. Davido
5. Method

Pozostali:
- Sil
- Mike
- Sinner
- Fil
- Iceman
Uzupełnijcie swoją gotowość jutro do godz. 17:00

P.S. Org ogłosił:
Korekta miejsca zbiorki i jednoczesnie NIEBA: [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez miloszp7 dnia Czw 20:48, 10 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ICEMAN
PRZYJACIEL



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 10:01, 11 Paź 2013    Temat postu:

100%
1. Milo- DD
2. Tom- ZDD/RTO
3. Red- Medyk
4. Davido
5. Method
-

50%
- Sil
- Mike
- Sinner
- Fil
- Iceman (na chwilę obecną brak możliwości określenia pełnej gotowości bojowej. Problemy zdrowotne)

0%
-kołek
-poni
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sil
PRZYJACIEL



Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 11:22, 11 Paź 2013    Temat postu:

100%
1. Milo- DD
2. Tom- ZDD/RTO
3. Red- Medyk
4. Davido
5. Method
6. Sil
-

50%
- Mike
- Sinner
- Fil
- Iceman (na chwilę obecną brak możliwości określenia pełnej gotowości bojowej. Problemy zdrowotne)

0%
-kołek
-poni
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fil
PRZYJACIEL



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pią 16:10, 11 Paź 2013    Temat postu:

100%
1. Milo- DD
2. Tom- ZDD/RTO
3. Red- Medyk
4. Davido
5. Method
6. Sil
-

50%
- Mike
- Sinner
- Iceman (na chwilę obecną brak możliwości określenia pełnej gotowości bojowej. Problemy zdrowotne)

0%
-kołek
-poni
-Fil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pią 17:45, 11 Paź 2013    Temat postu:

Lista została wysłana:

1. Milo- DD (tel. 798 373 017)
2. Tom- ZDD/RTO
3. Red- Medyk
4. Davido
5. Sil
6. Method
Napisałem, że jest prawdopodobne, że pojawimy się w składzie min5, max8 osobowym.

P.S.
Poniżej treść orga - uwzględniająca update'owane zasady/regóły/mechanikę gry.

Cytat:
Na prosbe uczestnikow troche upraszczamy reguly (patrz wyzej)

ok, nie moge edytowac I postu wiec tutaj zmodyfikowana mechanika:

MECHANIKA GRY

1. EFEKTY TRAFIENIA
1.1 Liczy się każde trafienie, nie tylko te bezpośrednie, ale i te rykoszetem
1.2 Za trafienie uznaje się trafienia w ciało jak i w oporządzenie i wyposażenie. Hełmy i kamizelki nie chronią. Postrzał w plecak, wystającą ładownicę, karimatę itp. – traktuje się tak samo jak normalny postrzał w ciało.
1.3 Każde trafienie liczy się tak samo. Trafienie serią traktuje się tak samo jak pojedyncze.
1.4 Obowiązują zasady full contact. Zaleca się zdrowy rozsądek i używanie bocznej przy bliskich kontaktach!

2. WALKA BEZPOŚREDNIA
2.1 W czasie rozgrywki można powodować skutki porównywalne z trafieniem również bez użycia repliki.
2.2 SILENT KILL (tzw CICHA ELIMINACJA) – wystarczy zbliżyć się do przeciwnika na odległość bezpośredniego kontaktu i klepnąć go w tułów mówiąc "Nie żyjesz"
3. RANNI
3.1 W wyniku trafienia, osoba ta powinna:
a) paść na glebę dokładnie w tym samym miejscu gdzie otrzymała postrzał (trawa, droga, błoto etc.). Jeżeli upadłeś na błoto, śnieg, wodę – TRUDNO, teraz możesz się odczołgać.
b) wolno jej tylko jęknąć lub zacharczeć, nie wolno jeszcze krzyczeć, ani wzywać pomocy
c) wyciąga CZERWONĄ SZMATĘ
d) dopiero po oznakowaniu się CZERWONĄ SZMATĄ trafiony może wzywać pomocy (w ten sposób nie ostrzeże kolegów z patrolu.. takie krzyki to tylko na filmach..)
3.2 Osoba trafiona przed opatrzeniem może się poruszać jedynie czołgając i to nie dalej niż 4m (ok. dwie długości ciała) od miejsca trafienia.
3.3 Powyżej tego dystansu, a przed opatrzeniem rany, może się przemieszczać jedynie z pomocą innych osób (nosze, pałatka, płachta brezentowa, lub na chwyt np. strażacki itp.).
3.4 Przyjmujemy, że osoba trafiona znajduje się w szoku pourazowym, zatem trafieni nie komunikują z innymi graczami poza wzywaniem medyka. Nie wolno im używać radia, używać GSMa, dawać znaków rękoma wyjmować amunicji, ładować magazynków, zmieniać ani wyjmować elementów wyposażenia itp.
3.5. Osoba TRAFIONA wymaga pierwszej pomocy medycznej. Warunkiem jest, że musi być ona udzielona w ciągu 15 min od chwili trafienia. W przeciwnym wypadku trafiony się wykrwawia i powoduje to jego ZGON i eliminację z gry (przejście do NIEBA)
3.7 Po pierwszym trafieniu i udzielonej Pierwszej Pomocy, ranny powinien nosić na trafionej części ciała bandaż/opatrunek. Nosi się go do końca operacji lub wyeliminowania z gry (=Drugie Trafienie).
3.8 Drugie trafienie (TRUP) jest równoznaczne z eliminacją gracza z gry. W tej sytuacji, gracz ten:
a) pada na ziemię w miejscu w którym został trafiony
b) oznacza się czerwoną szmatą na głowie i czeka ok. 15min bez komunikacji z innymi. W nocy do oznaczania się używa lightstick-a dowolnego koloru.
c) w przypadku gdy w bezpośrednim sąsiedztwie „TRUPA” toczy się jakaś walka lub przemieszczają się członkowie którejś ze stron konfliktu – „TRUP” czeka aż ruch opuści jego sąsiedztwo i udaje się na wcześniej ustalony punkt zborny („NIEBO”)
3.9 W każdej grze organizatorzy wyznaczają obszar, na którym mogą się zbierać gracze, którzy z różnych powodów rezygnują z gry, dla osób, które odniosły rzeczywiste kontuzje w czasie gry i dla osób wyeliminowanych.
3.10 Z „NIEBA” nieaktywni gracze mogą opuścić teren gry, informując uprzednio Dowódców swojej formacji (po to, aby nikt ich potem nie szukał..)

4. MEDYCY / WYPOSAŻENIE MEDYCZNE
4.0 Na każdych 10 graczy przypada 1 medyk. Funkcję Medyka może pełnić każdy.
4.3 Medyk nie może leczyć samego siebie.
4.5 Każdy medyk powinien posiada na wyposażeniu 1 strzykawkę jednorazową (bez igieł, nie muszą być wyjałowione, będą imitowały zastrzyki przeciwbólowe) - zapewnia ORG

5. PROCEDURA PIERWSZEJ POMOCY
5.2 Przed rozpoczęciem opatrywania rany, trafiony powinien otrzymać zastrzyk przeciwbólowy (imitowany przez strzykawkę bez igły). Wystarczy symboliczne przystawienie strzykawki do trafionego i naciśnięcie tłoczka strzykawki.
5.4 Po uśmierzeniu bólu, trafione miejsce należy opatrzyć opatrunkiem. Opatrunek powinien być solidnie umocowany na rannym, aby mógł mu towarzyszyć do końca gry.
5.5 Jeżeli udzielenie Pierwszej Pomocy nie nastąpi w ciągu 15min od chwili trafienia lub, jeżeli Pierwsza Pomoc zostanie udzielona z pominięciem któregoś z punktów (np. z braku odpowiedniego wyposażenia Medyka), wtedy taki trafiony lub źle opatrzony ranny "schodzi śmiertelnie" z powodu zakażenia (patrz. Drugie Trafienie i „TRUP”)
5.6 MEDYK MOŻE UDZIELIĆ POMOCY TYLKO TYLE RAZY, ILE MA KOMPLETÓW OPATRUNKÓW (domyślnie 10, dopuszczalne użycie własnego opatrunku danego gracza).

6. PRZESZUKANIE
6.1 Trafione osoby oraz TRUPY – zarówno sojusznicy jak i przeciwnicy – mogą zostać PRZESZUKANE. Koncepcją tego rozwiązania jest możliwość zdobywania informacji wywiadowczych (np. mapy, rozkazy, notatki, ustawienia łączności, informacje z przekazów satelitarnych (SMS GSM), czy ustawienia GPS.
6.2 Przeszukanie odbywa się to poprzez zbliżenie się do obiektu, dotknięcie jego ramienia i powiedzenia "PRZESZUKUJĘ". Trafiony/Rany/Poległy jest zobowiązany:
a) oddać wszystkie artefakty uzywane w grze (np. ładunki wybuchowe, dokumenty, skrzynie, flagi etc)

b) przekazać wszelkie pisemne rozkazy i notatki sporządzone w związku z grą (np. wydrukowane zadania dla strony, notatki o liczebności stron, dyslokacji oddziałów etc.)
c) udostępnić do wglądu swoje mapy, GPS, ustawienia radia PMR i SMSy GSM, jeżeli przeszukiwany komunikuje się z innymi oddziałami w ten sposób.
d) jeżeli przeszukiwanym jest medyk, przeszukujący może przejąć jego wyposażenie Medyka w ramach gry
6.3 Jeżeli PRZESZUKIWANY wyrazi na to zgodę, może przekazać PRZESZUKUJĄCEMU swoją łączność PMR/GSM, replikę ASG, GSM czy mapy. W innych przypadkach, przejmowanie tych elementów wyposażenia bez zgody przeszukiwanego jest zabronione
6.4 NIE WOLNO podczas przeszukania zabierać innych przedmiotów niż ww.

10. LIMITY AMUNICJI - na cala gre!
10.1. Limit kulek oznacza ich ilość w magazynku, która można powiększyć w przypadku AEG o 5 kulek ze względu na straty komorze hopupu (zawsze 3-5 kulek pozostaje nie wystrzelonych w podajniku komory).
10.2
a) karabiny szturmowe i pistolety maszynowe - 30szt x 12 mag = 360 kulek (np. M4/M16/AK/MP5 itd)
c) broń snajperska - 10szt x 10 mag = 100 kulek (dotyczy także DMR tj. SR25, SWD, PSG1 itp! )
d) broń wsparcia - 500 x 2 mag = 1000 kulek (np. M240, M249, PK/RPK, M60, etc)
e) pistolety – 4 magazynki, o pojemności REAL
h) granatniki/granatniki podlufowe – max 12 granatów w zależności od pojemności głowicy miotającej (np. M-203, GP-25, GP-30, RPG-7, LAW, etc.)
10.3 Przyjmujemy realny poziom amunicji, który jest na wyposażeniu żołnierza. Podana liczba magazynków określa ich maksymalną ilość.
1.6 Ilość broni snajperskiej w zespole zależy od rodzaju replik takiej broni. Równocześnie możemy za broń snajperską uznać replikę broni szturmowej o ile została ona przystosowana do używania jako broń snajperska
10.2. Sugerujemy używanie REAL CAP'ów, a jeżeli to niemożliwe LOW /MID / CAPy, ale z poniższym obostrzeniem: każdorazowe załadownie pojedynczego magazynka możliwie jest jedynie do poziomu REAL +3-5 kulek – jest to rozmyślne ograniczenie szybkostrzelności repliki, za to wprowadzające więcej realizmu związanego z wymianą magazynków, ograniczaniem serii itp.
MAGAZYNKI HI-CAP SĄ ZABRONIONE !

11. LIMITY MAX FPS DLA REPLIK - brak
12. INNE
12.1 Pirotechnika wybuchowa i dymy są zabronione, oprócz przewidzianych w scenariuszu.
12.2 Każdy Uczestnik jest zobowiązany posiadać przy sobie:
- opatrunek osobisty lub długi bandaż,
- 2 lighsticki (światła chemiczne), dowolnego koloru,
- czerwoną szmatę,
- ochronę oczu.
Brak któregokolwiek z wymienionych wyklucza z gry.
12.3 Zakazy
- Absolutnie zabronione jest zdejmowanie okularów przez cały czas trwania rozgrywki !
- Zabronione jest wejście na tereny ogrodzone (ogrody działkowe, posesje, młodniki, osiedla)
12.4 Respy
Planowny jest jeden resp z NIEBA w granicach godziny 14.00.


Ostatnio zmieniony przez miloszp7 dnia Pią 17:45, 11 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red
PRZYJACIEL



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 1270
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 20:08, 11 Paź 2013    Temat postu:

...


Ostatnio zmieniony przez red dnia Pią 3:55, 06 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 11:24, 14 Paź 2013    Temat postu:

Info od orga:

Cytat:
Dzis mija termin zgloszen. Nie osiagnelismy minimalnej zakladanej liczby uczesntikow stad zrobimy temat w mniejszym rozmiarze (mniej zadan). Czas i miejsce zostaja.

Prosze o info czy od Piratow beda jeszcze te 2 zapowiedziane osoby i wysylam podzialy.


Napisałem:
1. Milo- DD (tel. 798 373 017)
2. Tom- ZDD/RTO
3. Red- Medyk
4. Davido
5. Sil
6. Mike
7. Method
8. Przemst lub Iceman (50%)

PANOWIE, CZAS ZAPLANOWAĆ TRANSPORT:

- ZBIÓRKA POD REAL'EM (ul. Katowicka): 6:30
- WSPÓLNY WYJAZD: 6:45

- POJAZD 1:
Davido, Milo, Mike

- POJAZD 2:

- POJAZD 3:

DODATKOWA INFORMACJA:
Zabierzcie proszę większą ilość magazynków (nie hi-cap'ów) dla Methoda, Przemsta.


Ostatnio zmieniony przez miloszp7 dnia Pon 11:31, 14 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin