Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI
Forum DS Piraci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

* 23/05/10 Operacja "Disarmament" Tarnowskie Góry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 19:12, 03 Maj 2010    Temat postu: * 23/05/10 Operacja "Disarmament" Tarnowskie Góry

23/05/10 Operacja "Disarmament" Tarnowskie Góry

A może tak z Oszei na zlot????

---------------------------
"OPERATION DISARMAMENT 23.05.2010 Tarnowskie Góry, Czarna Huta

INFO:
[link widoczny dla zalogowanych]

Scenariusz:

Po rozpadzie Jugosławii, Bałkany pogrążyły się w wojnie domowej i etnicznej. Głównym agresorem była Serbia. Po incydencie w Kosowie i czystkach ludności muzułmańskiej musiały zainterweniować siły NATO. Po kilkunastu latach sytuacja na Bałkanach się ustabilizowała. Główni przywódcy serbscy, generałowie, politycy oraz prezydent, zostali skazani przez Trybunał w Hadze. SFOR zakończył misję, dla NATO Bałkany stały się bezpieczną strefą i rozpoczęli wycofanie swoich sił. Tę sytuację wykorzystał fanatyczny serbski minister Wladimir Ivanowić, tworzy prywatną armię złożoną z byłych żołnierzy, terrorystów, więźniów, najemników i fanatyków. Wkrótce przejmuje władzę w Serbii, wprowadza stan wojenny w kraju i ogłasza niepodległość Republiki Jugosławii. Na nowo rozpoczynają się czystki etniczne. Bałkany znowu pogrążają się w wojnie. Armia Ivanowića podbija Macedonię, Albanię, Czarnogórę oraz część Chorwacji i Bośni. SFOR szybko przeprowadza kontrofensywę, udaje im się wyzwolić Chorwację i okupowaną Bośnię. Cały front zatrzymał się na granicy serbsko-bośniackiej. Wojna wyniszcza obydwie frakcje oraz południowe Bałkany, niszczone są miasta, wioski, lotniska, porty. Żołnierzom brakuje amunicji i żywności, niezadowolona ludność chwyta za broń. SFOR ma coraz większe kłopoty, teraz każdy obywatel Bałkan jest wobec nich wrogo nastawiony. SFOR szykuje obronę w Bośni koło Mostaru. Sytuację na Bałkanach wykorzystuje rosyjski handlarz broni, Aleksjej Gagarinowicz,
zbroi on zbuntowanych cywili, armię Ivanowića, a nawet dostarcza tak cennej amunicji siłą SFOR. Po kilku miesiącach walk, nadarza się okazja wyzwolenia Bałkan spod reżimu Ivanowića. Od strony Rumuni i Bułgarii atakują wojska NATO i ONZ, jeśli SFOR utrzyma się jeszcze przez miesiąc, front się załamie i Republika Jugosławii upadnie. Ivanowić za wszelką cenę chce pozbyć się drugiego frontu, przerzuca w okolice Mostaru najbardziej fanatyczne jednostki.



Twórca scenariusza : Wochu

Opis ogólny:

Podział sił: 50/50 Serbia( Armia Ivanowića) i NATO/SFOR
Stylizacja: mile widziana
Warunki wygranej:
zwycięża strona, która uzyska najwięcej punktów

Zasady gry:

Każda ze stron startuje z jedną bazą i jednym punktem kontrolnym.
Celem każdej strony jest przejęcie wszystkich baz i punktów kontrolnych, oraz wykonywanie jak największej ilości zadań- zadania będą podawane dowódcą drużyn (zwycięży strona z większą ilością punktów).

Stylizacja:

SFOR- pełne umundurowanie, najlepiej mundury państw NATO lub ONZ

Serbia- mundury rosyjskie lub państw bałkańskich. Mundur pomieszany z cywilnym ubraniem, braki w umundurowaniu( bez hełmu lub brak kamizelki, itp.), brak kolimatorów, prosty szpej(nie jakieś panele udowe itp.).

NATO/SFOR zostanie oznakowane niebieską taśmą na lewym i prawym ramieniu, dodatkowo każdy dowódca(NATO/SFOR, Serbia zostanie oznakowany turkusową taśmą)

Zasady respowania:

• tylko w swoich bazach

• w atakowanej bazie NIE WOLNO się respować(w czasie ataku czas respowania się „restartuje” - tzn. po udanej obronie ataku 5min liczymy od nowa) , można brać jeńców (zdobycie bazy z respującymi się ludźmi), w takim wypadku zabieramy jeńców do swojej bazy i pertraktujemy z drugą stroną warunki wykupienia jeńców(my lub druga strona wysyła dyplomatę z białą flagą, jeńców można sprzedać za np. pkt, czy też jakiś punkt kontrolny)

• 6 graczy na respie po odczekaniu 5 min powraca do gry

Każda zdobyta przez was baza staje się automatycznie waszym respem(baza, nie punkt kontrolny), oprócz tego funkcjonują respy niezdobywalne(po jednym na stronę).

Opatrunki osobiste :
Każdy dostanie 4 metrowy bandaż, który podzieli na 4 części(4 opatrunki), zależnie od sytuacji będzie mógł ich używać różną ilość razy(np. w czasie podstawowej gry 2 razy, w czasie zadań mniej lub więcej razy)

W momencie dostania wyjmujemy czerwoną szmatę, następnie zaczynamy owijać ramie opatrunkiem, od tego momentu czekamy 5 min, po upływie tego czasu wracamy do gry(opatrunek pozostaje na ramieniu), trupy dobijamy jedynie klepnięciem w ramię/dotknięciem kolbą, w takim wypadku mimo posiadania opatrunków, trup udaje się do najbliższego respa. Czerwone szmaty są niezbędne !!!

Zdobywanie baz, punktów :

Przejęcie bazy lub punktu kontrolnego odbywa się poprzez zdobycie(nasza obecność w niej i brak obrońców na jej terenie) zmianę flagi i odczekanie 5 min.
Po upływie tego czasu wpisujemy na specjalną kartkę(będzie na miejscu) godzinę przejęcia i nick osoby, która zmieniała flagę(sugerujemy, aby flagę zmieniała osoba najbardziej zasłużona przy zdobywaniu).

Ilość amunicji: dowolna
Pirotechnika: ZABRONIONA
Ilość miejsc: 80
Minimalna ilość osób do odbycia się manewrów : 60
Zgłoszenia tylko drużyn

Dowódca Serbi :


Wladimir Ivanowić
Fanatyczny minister dążący do ponownego zjednoczenia Jugosławii. Znany jest ze szczególnego okrucieństwa, nie liczy się ze stratami. Dla niego ideologia jest najważniejsza.
Jest bardzo nieobliczalny, podobno osobiście wystrzelał w akcie szału cały sztab w Sarajewie.
Podobno został wyszkolony przez KGB, przez 15 lat służył w JSO (Jedinica za Specijalne Operacije). Wygląda na walniętego człowieka ale to doskonały strateg.
Jego prawą ręką jest gen. Krisić, który ogłasza się Napoleonem XXw.



Gen. Krisić
Fanatyczny generał, który twierdzi że jego przodkiem był sam Napoleon. Dzięki swej taktyce nie przegrał jeszcze ani jednej bitwy.





Dowódca NATO/SFOR :

Gen. John Mk Garret
Dowódca SFOR-u na Bałkanach. Geniusz taktyczny znany z ciętego języka. Szczególnie nienawidzi jak mówi: „ tych zasranych fanatyków, których trzeba zapierdolić na amen”.
Jest najbardziej uznawanym dowódcą przez żołnierzy NATO, ma największe doświadczenie( Irak, Afgan, Zatoka Perska). Jego zasada pokoju to : najpierw strzelam, a potem pytam po czyjej jest stronie. Jeśli jesteś jego wrogiem lepiej go omijaj.



Aleksjej Gagarinowicz
Rosyjski handlarz, który wykorzystuje wojny aby się wzbogacić. Były żołnierz Specnazu, który po rozpadzie ZSRR przejął kilka starych magazynów. Nie ma broni, której zdobyć nie może. Jest najbardziej wpływowym „bandytą” na świecie, ma przyjaciół wśród największym bojówek i mafii.



Po terenie gry będzie się poruszało MP(pieszo jak i patrolowym samochodem) i organizatorzy do jednych, jak i drugich nie strzelamy icon_wink.gif. W samochodzie MP będzie stale sanitariusz(ratownik medyczny), także w razie jakiś urazów, zgłaszać, a pomocy udzielimy na miejscu.



Więzienie :
Trafienie do więzienia trwa od 5 do 20 min. O wysokości kary decyduje dowódca MP w zależności od przewinienia. Przewinienia : brak identyfikatora(i nie ubieganie się o nowy), MP może sprawdzać identyfikatory w każdej chwili, niestosowne zachowania np. notoryczne terminatorstwo lub użycie pirotechniki.

Dowódca MP :


Sopot



Organizator ogólny :

Czajson



Należy mieć ze sobą :
Czerwona szmatę
IM
Dokument osobisty(ze zdjęciem i datą urodzenia)
Zgody rodziców

Repliki +560fps prosimy zgłaszać.

Punktacja:

przejęcie bazy- 5p
zajęcie punktu kontrolnego- 2p
wykonanie misji specjalnej- 3-6p (zależnie od misji)
dodatkowo za dłuższy czas utrzymania baz/punktów będą przyznawane punkty premii.

Kanały PMR :
Partyzanci : 2-4
NATO: 5-7
Organizatorzy: 1(w razie problemów zgłaszamy MP, jeżeli nie ma nikogo takiego zgłaszamy na kanale 1)

Na terenie gry, będzie rozwieszone ok. 10 map ("tu jesteś"), oprócz tego każda drużyna dostanie parę map i ściągawki odnośnie scenariuszu.

9.15-9.30 zbiórka (przyjazd na teren gry), przy szlabanie będą sprawdzane IM i zgody rodziców, będą również rozdawane Identyfikatory.
9.30-45 omówienie zasad gry, rozdanie Bandaży, oznaczenie stron
ok. 10 rozejście się do baz
10.15 omówienie celów ( przemówienie dowódców)
do 11:30 czas na okopanie się
11.30 rozpoczęcie(o rozpoczęciu poinformuje wycie syreny)
16.30 zakończenie (o zakończeniu poinformuje wycie syreny)
16.40 Zliczenie punktów i ogłoszenie wygranej

Jak widać nie są to krótkie manewry, jeżeli wiesz, że zwiniesz się szybciej, niż o 16:30 NIE PRZYJEŻDZAJ, osobą spóźnialski radzimy się nie spóźniać icon_wink.gif, jeżeli wiecie o swojej nieobecności poinformujcie nas o tym jak najszybciej(pozwoli to nam uniknąć wielu problemów).

Zgłoszenia na PW(przy zgłoszeniu podajemy nicki osób, tel kontaktowy i stronę konfliktu).

Wpisowe : 7zł(do przelania na konto, wyłącznie przelewy całych drużyn, przelew wykonujemy do 5 dni przed manewrami)

Obowiązkowe : IM(identyfikator medyczny), zgody rodziców (dla osób +16, a poniżej 18 )

Fotograf musi mieć kamizelkę odblaskową i ochronę oczu, do fotografów NIE STRZELAMY.

TERMINATORSTWO załatwiamy nie miejscu(w trudniejszych przypadkach wzywamy MP), proszę nie wylewać późniejszych żalów na forach internetowych.



Obowiązuje zakaz spożywania alkoholu i środków odurzających na terenie manewrów.

O manewrach będzie poinformowania policja i straż miejska.

W imieniu A Team zapraszam serdecznie.

Opis dojazdu :

Współrzędne dla GPSu
50.469012N, 18.855312E
Teren znajduje się w Tarnowskich Górach (woj. Śląskie), dzielnica Sowice - Czarna Huta
.
Autobusem
Autobusem z dworca linią 670, wysiadamy na 5-tym przystanku
Sowice Cmentarz, link do rozkładu jazdy autobusu [link widoczny dla zalogowanych]
UWAGA PRZYSTANEK „NA ŻĄDANIE” NALEŻY POWIADOMIĆ KIEROWCE O ZAMIARZE WYSIADKI


Dla zmotoryzowanych i pieszych bez nawigacji.
Kierujemy się w stronę centrum Tarnowskich Gór, oznaczone przy każdym zjeździe z dróg krajowych i obwodnicy. Następnie kierujemy się w stronę Dworca Autobusowego i PKP
Obok Dworca Autobusowego w Tarnowskich Górach znajdują się dwie lokomotywy pomniki, kierujemy się od nich na zachód w
Ul. Jana Styczyńskiego. Na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną skręcamy w prawo w ulice H. Sienkiewicza. Tą ulicą cały czas prosto, będziemy mijać po prawej stronie zakład CHEMET, następnie przejeżdżamy pod wiaduktem, za zakrętem prosto na skrzyżowaniu w Ul. Czarnochucką. Po przejechaniu 650m na skrzyżowaniu nadal prosto wjeżdżamy na drogę z pierwszeństwem. Przejeżdżamy przez mostek skręcamy ostro w lewo na ul. Grzybową jedziemy nią 1 km. po lewej miniemy cmentarz, skręcamy w prawo na skrzyżowaniu w ulice Chemików. Cały czas prosto 500m drogą gruntową, parking oznaczony znajduje sie po prawej stronie.

Mapa dojazdu na naszej stronie : [link widoczny dla zalogowanych]

W razie niejasności co do dojazdu : Krzysiek = 698-068-969, dodatkowo gg : 1673367 i e mail : [link widoczny dla zalogowanych] "


Ostatnio zmieniony przez miloszp7 dnia Wto 20:19, 04 Maj 2010, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Wto 16:55, 04 Maj 2010    Temat postu:

OSZEA zaczyna się w sobotę ~1000, kończy w nd ~1500
nie damy rady
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 18:29, 04 Maj 2010    Temat postu:

ok no szkoda:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin