Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI
Forum DS Piraci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

27/05/12 Operacja z LARP "Biohazard V- Death in the Dar
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yeahlon
Gość






PostWysłany: Czw 15:24, 24 Maj 2012    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

No to prawda, ale fakt się liczy będzie jeszcze okazja.
Co do uśmiechów to oby się nie wkurzyli lipną frekwencją, postaram się nadrobić w polu Smile
Powrót do góry
kołek
PRZYJACIEL



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Czeladź

PostWysłany: Czw 15:25, 24 Maj 2012    Temat postu:

Panowie ja proponuje no górne okrycie ciała nasze pirackie koszulki kto ma. A kto nie ma to według zasad orga

Ostatnio zmieniony przez kołek dnia Czw 16:13, 24 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sil
PRZYJACIEL



Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:14, 24 Maj 2012    Temat postu:

1.Ghost
2. milo
3. poni
4. Iceman
5. Sinner
6. SnoQ (do 14:00)
7. Yeahlon
8. Kołek 100%
9. Sil 100%

Panowie, planujemy jakąś zbiórkę pod realem w DG?


Ostatnio zmieniony przez Sil dnia Czw 21:18, 24 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Czw 21:23, 24 Maj 2012    Temat postu:

podsumowując:
1.Ghost
2. milo
3. poni
4. Iceman
5. Sinner
6. SnoQ
7. Yeahlon
8. Kołek
9. Sil


::transport
-MWD: kołek


Ostatnio zmieniony przez poni dnia Czw 21:24, 24 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pią 13:04, 25 Maj 2012    Temat postu:

Układ:

poni- komandor strony osadników

P1- drużyna operacyjna/wsparcia
milo- dowódca drużyna
ghost- MEDYK
siner
snoq
tom ????????- INŻYNIER 1

P2 drużyna szturmowa/reco
iceman- zastępca dowódcy drużyny
kołek-
sil
yeahlon

OBOWIĄZKOWA ZNAJOMOŚĆ ZASAD:



ZADANIA – Korpus Osadników


1. Zlokalizować stare laboratorium . Obrona laboratorium.
2. Zlokalizowanie bunkra. Założenie bazy w starym schronie.
3. Zlokalizować Jaja obcej formy życia, przetransportować do spalarni która znajduję się w pobliżu bunkra.
4. Nawiązać kontakt i dobre stosunki z lokalnym plemieniem.

INŻYNIER OSADNIKÓW - Operator posiadający status inżyniera jest odpowiedzialny za jaja które tylko on może załadować i rozładować. Spalarnie obsługuje tylko i wyłącznie inżynier , Dostarcza on również paliwo do Malacza. Może rozkładać własne pole minowe lub niwelować pola rozstawione przez przeciwnika. Tylko on może zamontować alternatywne źródło zasilania pojazdu.

MEDYK– Na polu walki działają medycy, medyk leczy rannego operatora zakładając mu na lufę broni Med-Packa (pasek zaciskowy) Medyk nie może się leczyć sam, wzywa innego medyka który może go uleczyć. Med-Packi uzupełniane są w laboratorium, lub znajdywane w artefaktach.

Pamiętajcie o stylizacji,
spodnie: wz93
bluza: czarna, oliwka (może być koszulka teamowa)
czapka: czarna, oliwka


OGÓLNE ROZKAZY DLA OBU STRON


Cel misji to przejęcie jaj dziwnej, nowej formy życia, dostarczenie ich w odpowiednie miejsca dla obu stron. Na polu walki znajdują się ARTEFAKTY które są do odnalezienia przez obie strony, zawartość artefaktów należy do operatora który odnalazł artefakt, chyba że kartka zawarta w artefakcie informuje inaczej.
Nomadowie – mieszkańcy Mroku. Żyją w bezpiecznej dla siebie strefie, niedostępnej dla żadnej innej żywej istoty. Operatorzy wchodzący na teren Nomadów, muszą poruszać się w specjalnych maskach.
Z Nomadami można (należy) handlować, zwłaszcza tym co znajduje się w licznych artefaktach. Nomadowie są w posiadaniu nieznacznych zapasów paliwa do pojazdów, napędów alternatywnych, min do minowania dróg, oraz Mgły. Nomadowie są ludem wojowników ale nie agresywnych. Można ich spróbować wynająć np. do ochrony obiektu, miejsca, skrzyżowania czy osoby. Posiadają także lekarstwa, które mogą być stosowane zamiennie z medpakami medyków.
Nomadowie to zabobonne plemię. Boją się tego co kryje Mrok. Może to mieć decydujący wpływ na ich zachowanie na polu walki.
Nomadowie dysponują pojazdami, które mogą ułatwić Wam wykonanie misji. Pojazdy można wynajmować od Nomadów.
W celu wynajęcia pojazdu, należy zlokalizować stary MDS i skontaktować się z obozem Nomadów. Przebywanie przy MDSie możliwe jedynie w specjalnej masce. Na teren Nomadów wchodzimy bez broni. Jeśli Nomadowie zobaczą broń, mogą zaatakować lub odmówić pomocy.


Pojazdy Nomadów


MALACZ – wóz bojowo-transportowy zasilany tradycyjnym paliwem, jego zbiornik niestety mieści tylko 2,5 litra paliwa. Pojazd porusza się wyłącznie po ściśle określanej trasie. Nie może zjechać z trasy.

ZASADA DZIAŁANIA MALACZA –Kierowca Malacza w chwili odpalenia silnika przekręca mały kranik w zbiorniku który ma przytwierdzony do bocznej szyby, zbiornik ma 2,5 l. Po wypaleniu całego zbiornika paliwa wóz zatrzymuje się. Kierowca musi zgłosić ten fakt dowódcy lub Inżynierowi . Za dostarczenie paliwa jest odpowiedzialny inżynier, on dostarcza paliwo do Malacza , po uzupełnieniu paliwa, pojazd wraca do gry.

PRZEWÓZ JAJ PRZEZ MALACZA – Malacz może transportować tylko jedno jajo. Załadunkiem i rozładunkiem jaj zajmuje się wyłącznie inżynier , (wyjątek stanowi zniszczenie malacza przez wroga) Podczas transportu Malacz może zostać zniszczony przez wroga, w tym czasie kierowca musi wyładować jajo i pozostawić je na miejscu w którym został zniszczony wóz, pozostawione jajo może być przejęte przez wroga !!. Wóz wraca do NOMADÓW .

UAZ ZASADA DZIAŁANIA – Jest to wóz bojowo – transportowy. Kierowca w chwili odpalenia silnika przekręca mały kranik w zbiorniku który ma przytwierdzony do bocznej szyby, zbiornik ma 2,5 l. Po wypaleniu całego zbiornika paliwa wóz zatrzymuje się. Kierowca musi zgłosić ten fakt dowódcy lub Inżynierowi . Za dostarczenie paliwa jest odpowiedzialny inżynier, on dostarcza paliwo do pojazdu , po uzupełnieniu paliwa, pojazd wraca do gry.

PRZEWÓZ JAJ PRZEZ UAZA – Uaz może transportować tylko jedno jajo (załadunkiem i rozładunkiem jaj zajmuje się wyłącznie inżynier, (wyjątek stanowi zniszczenie uaza przez wroga) Podczas transportu uaz może zostać zniszczony przez wroga, w tym czasie kierowca musi wyładować jajo i pozostawić je na miejscu w którym został zniszczony wóz .Pozostawione jajo może być przejęte przez wroga !! . Wóz wraca do NOMADÓW

W czasie całej rozgrywki nie zdobywamy sztabów przeciwnika (chyba że w danym momencie organizator wyda taką komendę). Sztab jest jednocześnie respawnem.

LECZENIE- leczą wyłącznie medycy lub Nomadowie. Każdy z Nomadów ma zdolności leczenia. Trafiony wzywa medyka. Przez uleczenie rozumie się założenie na lufę repliki opaski zaciskowej. Opaska pozostaje na lufie do końca rozgrywki. Jeśli medyk nie zdąży podejść do postrzelonego operatora w ciągu 5 minut, ten wraca do własnego Sztabu. Respawn następuje w Sztabie o każdej pełnej i pół do pełnej godzinie.

POLE MINOWE – Rozkładana taśma między dwoma prętami. Tak ustawione pole minowe uniemożliwia przejazd pojazdu. To umowny symbol min. Nie można go ominąć, objechać. Pole minowe może zdjąć i rozłożyć wyłącznie Technik. Złożone pole minowe (własne lub przeciwnika) Technik może zabrać ze sobą i rozłożyć w dowolnym miejscu. Miny nie działają na piechotę, tylko na sprzęt ciężki.

MGŁA – dostarczone przez nomadów jedyne środki pirotechniczne dozwolone w trakcie rozgrywki. To dymne świece. Używająca ich drużyna (grupa operatorów) osnuta zostaje mgłą czasu. Każdy grający widząc w pobliżu dym świecy dymnej (czy to atakujący czy broniący) przerywa ogień i oddala się poza zasięg Mgły. Operator ochłonięty Mgłą, traktowany jest jak trafiony. Może wzywać medyka.
Mgłę można wykorzystać w przypadku ataku jak i obrony, chociaż przez Nomadów wykorzystywana była jako chwilowa zasłona by oderwać się od przeciwnika.


Detale misji, tipsy i podpowiedzi, zostaną przekazane dowodzącym stronami na spotkaniu w dniu 13 maja w trakcie zapoznawania się z terenem i mechaniką rozgrywki.


MAPY DO ŚCIĄGNIĘCIA [link widoczny dla zalogowanych]
Mam druknięte 4 szt.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek
DS PIRACI- OPERATOR



Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Gdynia

PostWysłany: Pią 21:14, 25 Maj 2012    Temat postu:

Rozumiem, że mogę jeszcze dołączyć? Jeżeli tak to jade.

Do Krzeszowic nie jade jednak - Red to załatwił polubownie i jest spoko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red
PRZYJACIEL



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 1270
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 21:58, 25 Maj 2012    Temat postu:

...


Ostatnio zmieniony przez red dnia Pią 3:47, 06 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blackghost
Gość






PostWysłany: Sob 8:30, 26 Maj 2012    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

Moja gotowość spadła do 0 % niestety nie będzie mnie, Bawcie się dobrze

1. milo
2. poni
3. Iceman
4. Sinner
5. SnoQ
6. Yeahlon
7. Kołek
8. Sil
Powrót do góry
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Sob 10:01, 26 Maj 2012    Temat postu:

1. milo
2. poni
3. Iceman
4. Sinner
5. SnoQ
6. Yeahlon
7. Kołek
8. Sil
9. tom
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoQ
PRZYJACIEL



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chorzów

PostWysłany: Sob 14:26, 26 Maj 2012    Temat postu:

niestety nie posiadam wymaganego nakrycia głowy Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kołek
PRZYJACIEL



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Czeladź

PostWysłany: Sob 16:16, 26 Maj 2012    Temat postu:

snoq ja ci porzycze oliwkową szapeczke
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoQ
PRZYJACIEL



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chorzów

PostWysłany: Sob 16:27, 26 Maj 2012    Temat postu:

fantastyczniutko Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek
DS PIRACI- OPERATOR



Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Gdynia

PostWysłany: Sob 17:09, 26 Maj 2012    Temat postu:

Ale dałem d...
Przed chwilą mi przypomnieli że jutro komunia mojej kuzynki.
Kurde, głupio mi strasznie, pobiegałbym sobie z Wami ale mnie rodzina wyklnie wtedy.
Wybaczcie - nadrobie na milsimie.
Jeszcze raz przepraszam

ps. Mogę zdjęcia wkleić jak nie wierzycie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoQ
PRZYJACIEL



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chorzów

PostWysłany: Sob 18:26, 26 Maj 2012    Temat postu:

Nic nie musisz udowadniać Smile miłej komuni zycze Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mike
DS PIRACI- OPERATOR



Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Nie 17:05, 27 Maj 2012    Temat postu:

dajcie znać jak było
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin