Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI
Forum DS Piraci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

27/05/12 Operacja z LARP "Biohazard V- Death in the Dar
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dexter
PRZYJACIEL



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 1-st S.O.C. / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 20:17, 27 Mar 2012    Temat postu: 27/05/12 Operacja z LARP "Biohazard V- Death in the Dar

Serdecznie zapraszamy !!!

[link widoczny dla zalogowanych]

Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Wto 20:52, 27 Mar 2012    Temat postu:

zaproszenie przyjęte:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 16:05, 29 Mar 2012    Temat postu:

Super- to już będzie nasz 5 Biohazard Very Happy

P.S. Fajne foto:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mike
DS PIRACI- OPERATOR



Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 18:47, 29 Mar 2012    Temat postu:

Death in the Dark ? :> - jakaś nocna operacja się szykuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red
PRZYJACIEL



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 1270
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 1:22, 02 Maj 2012    Temat postu:

...


Ostatnio zmieniony przez red dnia Pią 3:46, 06 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blackghost
Gość






PostWysłany: Sob 21:04, 05 Maj 2012    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

1. Red - 20% (Sztabowka dzien wczesniej)
2.Ghost-100%
Powrót do góry
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Sob 23:56, 05 Maj 2012    Temat postu:

1. Red - 20% (Sztabowka dzien wczesniej)
2.Ghost-100%
3. milo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Pon 10:04, 07 Maj 2012    Temat postu:

1. Red - 20% (Sztabowka dzien wczesniej)
2.Ghost-100%
3. milo
4. poni
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ICEMAN
PRZYJACIEL



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 11:45, 07 Maj 2012    Temat postu:

1. Red - 20% (Sztabowka dzien wczesniej)
2.Ghost-100%
3. milo
4. poni
5. Iceman
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dexter
PRZYJACIEL



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 1-st S.O.C. / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 10:58, 10 Maj 2012    Temat postu:

Detale już opublikowane na forum SOC:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Nie 20:49, 13 Maj 2012    Temat postu:

panowie zgłaszajcie gotowość!
szykuje się larpowa impreza w klimatach z Obcy2!

nasza drużyna zasili stronę osadników
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kołek
PRZYJACIEL



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Czeladź

PostWysłany: Pon 8:19, 14 Maj 2012    Temat postu:

kołek 50%
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 8:21, 14 Maj 2012    Temat postu:

1. Red - 20% (Sztabowka dzien wczesniej)
2.Ghost
3. milo
4. poni
5. Iceman
6. kołek - 50%
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek
DS PIRACI- OPERATOR



Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Gdynia

PostWysłany: Wto 18:24, 15 Maj 2012    Temat postu:

1. Red - 20% (Sztabowka dzien wczesniej)
2.Ghost
3. milo
4. poni
5. Iceman
6. kołek - 50%
7. Tom - 50%

Wrzucłby tu ktoś detale ze strony S.O.C. bo się nie moge zarejestrować tam nie wiem czemu - jakis błąd wyskakuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Śro 9:23, 16 Maj 2012    Temat postu:

BIOHAZARD V - Deatrh in the Dark

Dziesięć lat to szmat czasu. To stanowczo za dużo dla pozostawionego samemu sobie ogromnemu terenowi. Toksyczna chmura z wysadzonego pociągu zdążyła się dawno rozwiać nie pozostawiając żadnego śladu. Tak przynajmniej twierdzą najtęższe głowy. Po tym incydencie obie strony zaprzestały jakichkolwiek eksperymentów z chemikaliami. Wojna ponownie stała się wojną klasyczną, wykorzystującą siłę jednostki, nie natury i nikt nie zapuszczał się na dotknięte skażeniem tereny. Całość obszaru została zamknięta a oddział który odważył się wejść w „Mrok” nie wrócił.

Teren dawnych starć nazwany „Mrok”, niby wymarły, wykazuje pewną aktywność. Nie są to działania ludzi. Doniesienia z pogranicza „Mroku” są dziwne. Ewolucja na tym obszarze jakby dziwnie przyspieszyła i poszła zupełnie innym torem niż wskazuje na to logika. Poza licznymi dziwadłami w „Mroku” narodziło się coś, co wyspecjalizowało się w prostym przeżyciu. Pozyskanie tego organizmu pozwoli stworzyć armię idealnych zabójców.

W „Mroku” istnieją jeszcze zdolne do działania stare laboratoria, schrony, bunkry, składy pełne amunicji, paliwa. Nowopowstała Korporacja Naukowa „Weyland” zlokalizowała jedno z takich laboratoriów tuż na obrzeżach „Mroku”. Postawiono w stan gotowości dużą grupę ochrony korporacji. To dobrze opłacani, bezwzględni najemnicy.

Korporacja Weylanda nie jest jedyną, która weszła w posiadanie informacji o laboratorium. W podobnym czasie na terenie „Mroku” zjawia się doskonale uzbrojona grupa Korpusu Osadników.

„Mrok” jednak ma swoje prawa… swoje zasady, swoich mieszkańców, swoich wrogów…


////


ROZKAZY DLA Weyland



1.Zlokalizować stare laboratorium , zdobyć je za wszelką cenę
2.Zlokalizować Jaja obcej formy życia i przetransportować do laboratorium.
3. Nawiązać kontakt i dobre stosunki z lokalnym plemieniem.
5. O każdej pełnej godzinie zniszczyć jajo przy użyciu specjalnych ładunków (ładunki na wyposażeniu dowodzącego stroną. Ładunki dowodzący wydaje po jednej sztuce. Nie każdy ładunek wybucha, nie wiadomo ile jest jaj)

INŻYNIER WEYLAND – Operator posiadający status inżyniera jest odpowiedzialny za jaja które tylko on może załadować i rozładować na wóz. Wyłącznie inżynier dostarcza paliwo do pojazdu transportowego. Tylko on może zamontować alternatywne źródło zasilania pojazdu. Może rozkładać własne pole minowe lub niwelować pola rozstawione przez przeciwnika.

MEDYK – Na polu walki działają medycy, medyk leczy rannego operatora zakładając mu na lufę broni Med-Packa (pasek zaciskowy) Medyk nie może się leczyć sam, wzywa innego medyka który może go uleczyć. Med-Packi uzupełniane są w laboratorium, lub znajdywane w artefaktach.



___________________________________________________________________________________



ZADANIA – Korpus Osadników


1. Zlokalizować stare laboratorium . Obrona laboratorium.
2. Zlokalizowanie bunkra. Założenie bazy w starym schronie.
3. Zlokalizować Jaja obcej formy życia, przetransportować do spalarni która znajduję się w pobliżu bunkra.
4. Nawiązać kontakt i dobre stosunki z lokalnym plemieniem.

INŻYNIER OSADNIKÓW - Operator posiadający status inżyniera jest odpowiedzialny za jaja które tylko on może załadować i rozładować. Spalarnie obsługuje tylko i wyłącznie inżynier , Dostarcza on również paliwo do Malacza. Może rozkładać własne pole minowe lub niwelować pola rozstawione przez przeciwnika. Tylko on może zamontować alternatywne źródło zasilania pojazdu.

MEDYK– Na polu walki działają medycy, medyk leczy rannego operatora zakładając mu na lufę broni Med-Packa (pasek zaciskowy) Medyk nie może się leczyć sam, wzywa innego medyka który może go uleczyć. Med-Packi uzupełniane są w laboratorium, lub znajdywane w artefaktach.


___________________________________________________________________________________



OGÓLNE ROZKAZY DLA OBU STRON


Cel misji to przejęcie jaj dziwnej, nowej formy życia, dostarczenie ich w odpowiednie miejsca dla obu stron. Na polu walki znajdują się ARTEFAKTY które są do odnalezienia przez obie strony, zawartość artefaktów należy do operatora który odnalazł artefakt, chyba że kartka zawarta w artefakcie informuje inaczej.
Nomadowie – mieszkańcy Mroku. Żyją w bezpiecznej dla siebie strefie, niedostępnej dla żadnej innej żywej istoty. Operatorzy wchodzący na teren Nomadów, muszą poruszać się w specjalnych maskach.
Z Nomadami można (należy) handlować, zwłaszcza tym co znajduje się w licznych artefaktach. Nomadowie są w posiadaniu nieznacznych zapasów paliwa do pojazdów, napędów alternatywnych, min do minowania dróg, oraz Mgły. Nomadowie są ludem wojowników ale nie agresywnych. Można ich spróbować wynająć np. do ochrony obiektu, miejsca, skrzyżowania czy osoby. Posiadają także lekarstwa, które mogą być stosowane zamiennie z medpakami medyków.
Nomadowie to zabobonne plemię. Boją się tego co kryje Mrok. Może to mieć decydujący wpływ na ich zachowanie na polu walki.
Nomadowie dysponują pojazdami, które mogą ułatwić Wam wykonanie misji. Pojazdy można wynajmować od Nomadów.
W celu wynajęcia pojazdu, należy zlokalizować stary MDS i skontaktować się z obozem Nomadów. Przebywanie przy MDSie możliwe jedynie w specjalnej masce. Na teren Nomadów wchodzimy bez broni. Jeśli Nomadowie zobaczą broń, mogą zaatakować lub odmówić pomocy.


___________________________________________________________________________________


Pojazdy Nomadów


MALACZ – wóz bojowo-transportowy zasilany tradycyjnym paliwem, jego zbiornik niestety mieści tylko 2,5 litra paliwa. Pojazd porusza się wyłącznie po ściśle określanej trasie. Nie może zjechać z trasy.

ZASADA DZIAŁANIA MALACZA –Kierowca Malacza w chwili odpalenia silnika przekręca mały kranik w zbiorniku który ma przytwierdzony do bocznej szyby, zbiornik ma 2,5 l. Po wypaleniu całego zbiornika paliwa wóz zatrzymuje się. Kierowca musi zgłosić ten fakt dowódcy lub Inżynierowi . Za dostarczenie paliwa jest odpowiedzialny inżynier, on dostarcza paliwo do Malacza , po uzupełnieniu paliwa, pojazd wraca do gry.

PRZEWÓZ JAJ PRZEZ MALACZA – Malacz może transportować tylko jedno jajo. Załadunkiem i rozładunkiem jaj zajmuje się wyłącznie inżynier , (wyjątek stanowi zniszczenie malacza przez wroga) Podczas transportu Malacz może zostać zniszczony przez wroga, w tym czasie kierowca musi wyładować jajo i pozostawić je na miejscu w którym został zniszczony wóz, pozostawione jajo może być przejęte przez wroga !!. Wóz wraca do NOMADÓW .

UAZ ZASADA DZIAŁANIA – Jest to wóz bojowo – transportowy. Kierowca w chwili odpalenia silnika przekręca mały kranik w zbiorniku który ma przytwierdzony do bocznej szyby, zbiornik ma 2,5 l. Po wypaleniu całego zbiornika paliwa wóz zatrzymuje się. Kierowca musi zgłosić ten fakt dowódcy lub Inżynierowi . Za dostarczenie paliwa jest odpowiedzialny inżynier, on dostarcza paliwo do pojazdu , po uzupełnieniu paliwa, pojazd wraca do gry.

PRZEWÓZ JAJ PRZEZ UAZA – Uaz może transportować tylko jedno jajo (załadunkiem i rozładunkiem jaj zajmuje się wyłącznie inżynier, (wyjątek stanowi zniszczenie uaza przez wroga) Podczas transportu uaz może zostać zniszczony przez wroga, w tym czasie kierowca musi wyładować jajo i pozostawić je na miejscu w którym został zniszczony wóz .Pozostawione jajo może być przejęte przez wroga !! . Wóz wraca do NOMADÓW

W czasie całej rozgrywki nie zdobywamy sztabów przeciwnika (chyba że w danym momencie organizator wyda taką komendę). Sztab jest jednocześnie respawnem.

LECZENIE- leczą wyłącznie medycy lub Nomadowie. Każdy z Nomadów ma zdolności leczenia. Trafiony wzywa medyka. Przez uleczenie rozumie się założenie na lufę repliki opaski zaciskowej. Opaska pozostaje na lufie do końca rozgrywki. Jeśli medyk nie zdąży podejść do postrzelonego operatora w ciągu 5 minut, ten wraca do własnego Sztabu. Respawn następuje w Sztabie o każdej pełnej i pół do pełnej godzinie.

POLE MINOWE – Rozkładana taśma między dwoma prętami. Tak ustawione pole minowe uniemożliwia przejazd pojazdu. To umowny symbol min. Nie można go ominąć, objechać. Pole minowe może zdjąć i rozłożyć wyłącznie Technik. Złożone pole minowe (własne lub przeciwnika) Technik może zabrać ze sobą i rozłożyć w dowolnym miejscu. Miny nie działają na piechotę, tylko na sprzęt ciężki.

MGŁA – dostarczone przez nomadów jedyne środki pirotechniczne dozwolone w trakcie rozgrywki. To dymne świece. Używająca ich drużyna (grupa operatorów) osnuta zostaje mgłą czasu. Każdy grający widząc w pobliżu dym świecy dymnej (czy to atakujący czy broniący) przerywa ogień i oddala się poza zasięg Mgły. Operator ochłonięty Mgłą, traktowany jest jak trafiony. Może wzywać medyka.
Mgłę można wykorzystać w przypadku ataku jak i obrony, chociaż przez Nomadów wykorzystywana była jako chwilowa zasłona by oderwać się od przeciwnika.


Detale misji, tipsy i podpowiedzi, zostaną przekazane dowodzącym stronami na spotkaniu w dniu 13 maja w trakcie zapoznawania się z terenem i mechaniką rozgrywki.

MAPY DO ŚCIĄGNIĘCIA [link widoczny dla zalogowanych]


///

STYLIZACJA!!!!!!!!!!!!


OSADNICY - Spodnie w kamo, góra w jednolitym kolorze-nie-kamo lub kombinezon lotniczy (wyjątek stanowi kamizelka taktyczna)

WEYLAND - Pełen kamo cały szpej wojskowy !!!

NOMADOWIE - BRAK KAMO (wyjątek stanowi kamizelka taktyczna)


!!! OPERATORZY !!! WYBÓR STRON NALEŻY DO WAS !!!!!!!


Dowodzący stronami: (dowódcy stron zostali zapoznani z mechaniką gry )
OSADNICY - Poni Team Piraci
WEYLAND - Archie Team ŚDKA
NOMADOWIE - Szaman z wielkim Kindżybałem


Ostatnio zmieniony przez poni dnia Śro 9:24, 16 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin