Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI
Forum DS Piraci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

* 30/06/13 Larp "Stargate - Zemsta RA" Zabrze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zarazza
PRZYJACIEL



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: FAT / Zabrze

PostWysłany: Pią 15:39, 10 Maj 2013    Temat postu: * 30/06/13 Larp "Stargate - Zemsta RA" Zabrze

Scenariusz
Gra jest oparta na pierwszym filmie pełnometrażowym "Stargate" (1994r), została ona jednak rozbudowana dla potrzeb ASG o dodatkowe zdarzenia.
Jednocześnie jest bezpośrednią kontynuacją gry z poprzedniego roku "Stargate Początek". Czas który minął od poprzednich wydarzeń to około 10 miesięcy.
- teren gry będzie lesisty + pustynny
- nastąpią pewne uproszczenia w stosunku do filmu




FORUM GRY
[link widoczny dla zalogowanych]

Strony konfliktu

Głównymi przeciwnikami w grze są dwie strony:


RA ze swoją armią wielki RA zebrał swoją armię i przybył na Abydos aby dokopać Ziemianom i zniewolić lud Abydos

w skład tej grupy wchodzą
- gwardziści
- piechota
- cywilne
-ilość miejsc ok 50

Wymagana stylizacja:
- piechota -> czapki "dokerki" lub podobne + rury na replikach jako lance (dostaniecie od nas tuniki), ubranie lub mundur dowolny ale najlepiej w czarnych ciemnych kolorach.
- gwardia -> zbroje, hełmy (mamy 4 komplety), lance na replikach
- cywile -> styl arabsko - egipski
- jeśli masz jakiś dodatkowy pomysł to napisz, za dodatkowe artefakty będą dodatkowe bonusy

Styl gry - mocno agresywny
czynności LARP owe przejmują na siebie cywile i dowodzący

Stargate Commando
siły Ziemskie podejmujące ponowną próbę uruchomienia komunikacji pomiędzy wrotami

W skład tej grupy wchodzą:
- ok 40 osób
- wojskowi grupy SG4, SG5, SG6 ... po 5-7 osób najlepiej z jednego teamu
- naukowcy

Wymagana stylizacja
- wojsko pełny ekwipunek wojskowy, mundury dowolne BEZ CZARNEGO
- naukowcy styl cywilno wojskowy BEZ CZARNEGO
- możliwe "bezpieczne" noże lub maczety
- grupa SG4 i SG5 dodatkowo coś co przypomina maski przeciwgazowe

Styl gry - różny ( misja pokojowa na terenach niebezpiecznych)
czynności LARP owe przejmują na siebie naukowcy i dowódcy


trzecią grupą są

Mieszkańcy Abydos podzieleni na wiele frakcji, rozgrywka indywidualna i grupowa, knucie i walka

ok 40 osób
stylizacja egipsko-arabska
własne pomysły zostaną bonusowane

LINK DO ZAPISÓW
[link widoczny dla zalogowanych]


Odgrywanie roli
LARP wymaga wczucia się w postać którą odgrywamy.
A jeśli "odgrywamy" to całym sobą.
- jak masz osobę z wyższym stopniem to mu salutujesz ( wojsko)
- jeśli się boisz to uciekasz
- jak zostałeś trafiony to padasz na glebę
- jeśli Cię boli to się skręcasz z bólu i wyjesz
- itp.
Ważna jest zabawa a nie ilość wystrzelonych kulek, czasami łatwiej wprowadzić kogoś w błąd i uzyskać zamierzony cel niż od razu strzelać.

Pojazdy
W grze będą używane pojazdy (zamiennik tunelu) nie wolno do nich strzelać.

Wrota
Pojawienie się pojazdu przy wrotach oznacza otwarcie wrót.
Każda osoba która przejdzie przez wrota zakłada czerwoną szmatę (jest poza grą) i spokojnie zajmuje miejsce w samochodzie.
Wychodzenie z wrót następuje w tej samej kolejności co wchodzenie.
Przed wyjściem z wrót należy zdjąć czerwoną szmatę.
Przy każdych wrotach będzie odgrodzona "strefa załadunku"
Gdzie będzie można spokojnie się ustawić.


Wiek uczestników
18+ bez ograniczenia
16+ ale konieczna jest pisemna zgoda rodzica, oraz pełnoletni opiekun uczestniczący w grze

Wymagania
- IM - identyfikator medyczny
- czerwona szmata
- atestowane okularu ochronne
- stylizacja
- nie są wymagane repliki ASG ale pomocne
- śmieci zabieramy ze sobą

Repliki ASG
- maksymalna moc replik 450 FPS
- ograniczenie amunicyjne dotyczą wszystkich
- Gwardia RA musi mieć repliki stylizowane

Oznaczenie stron
- brak
- jednak:
---SGC pełne oporządzenie mundury dowolne ( bez czarnego)
---Siły RA otrzymają od nas szare tuniki lub posiadają kompletne czarne mundury


Stylizacja
nauczony doświadczeniem z innych imprez LARP'owych kiedy to spora część uczestników olała sobie stylizację, nie dopuszczę nikogo bez odpowiedniej stylizacji
- Wioska - styl egipsko arabski, repliki i kamizelki dopuszczalne dla kontynuujących postać, a reszta dopiero po "zdobyciu" + bezpieczna biała broń "bezpieczniak" max 150 cm
- SG pełne umundurowanie + wyposażenie + możliwy bezpieczniak max 50 cm zintegrowany z oporządzeniem.
- Świta Ra cywile styl egipsko-arabski bez kamizelek taktycznych
- Armia RA czapki "dokerki" + repliki upodobnione do lanc

Trafienie
można otrzymać z replik ASG lub replik repliki białej "bezpieczniaka"

Za trafienie uznajemy
- trafienie w każdą część ciała lub oporządzenia
- trafienie z rykoszeta (odbite od przeszkody)
- trafienie od przyjaciół
- trafienie od samego siebie (nawet przypadkowe)
- trafienie w replikę eliminuje replikę
- trafienie w "bezpieczniaka" nic nie robi
- trafienie w plecak ( wielki i pełny)

Lance Gwardii RA
- wymagają specjalnej stylizacji
- można otrzymać postrzał lub dotknięcie
- tylko singiel
- może używać tylko jej właściciel

Po trafieniu
Każdy trafiony "traci przytomność" na ok 5 min po tym czasie,
odkłada wszystkie fabularne przedmioty w widocznym miejscu oraz:
- SG jako ranny może zacząć wzywać pomocy ( 25 min) jeśli do końca tego czasu nie zostanie uratowany kończy grę i udaje się na wskazane miejsce.
- pozostali udają się na respa
rannego można "przenosić", wystarczy jedna osoba ale ranny musi być trzymany.

Poddaj się
-obowiązuje zasada "pełny kontakt", nie 'pif-paf'
-jednak na krótkich dystansach (zamiast 'pif-paf') należy stosować zasadę 'poddaj się', tj. mając wroga na muszce należy powiedzieć/krzyknąć 'poddaj się', wróg wtedy ma dwa wyjścia:
1#natychmiast podnieść ręce do góry i powiedzieć 'poddaję się',
2#zignorować wezwanie do poddania, jednak wtedy ryzykuje trafienie z bliskiej odległości!


Amunicja
Każdy Gracz który posiada replikę ASG musi sobie przygotować swoje kulki zapakowane i podpisane w woreczku

amunicja na start:
Wojsko po 300 sztuk
Wioska po 50 sztuk
Armia RA bez ograniczenia

Respowanie i Medycy
- jeśli nie uda się inaczej to
- Wioska - instant w namiocie frakcji
- SG brak respów - trzeba leczyć, opatrunki + zestawy ratownicze (ograniczony czas na uratowanie)
- RA w sarkofagu

Handel
W wielu miejscach i sytuacjach będzie możliwy handel wymienny lub za walutę, wartość przedmiotu zależna jest od sposobu targowania się i podaży/popytu.
Informacja też jest towarem :icon_razz:

Bezpieczeństwo
- nie istnieje coś takiego jak strefy bezpieczne ( zawsze okulary na oczach)
- trzeba brać pod uwagę obecność osób trzecich
- gra trwa przez cały czas, nawet jak się leczysz może nastąpić interakcja.

Atrefakty
do gry zostanie wprowadzona spora ilość artefaktów (największymi będą wrota średnica 4 m) prosimy o nie niszczenie tych znalezisk i oddanie po zakończeniu gry.

Łączność

Łączność pomiędzy bazą na Ziemi a planetą Abydos odbywa się tylko i wyłącznie za pomocą specjalnego urządzenia i tylko jak wrota są otwarte na linii Ziemia-Abydos

PMR
1-organizator
2-4 tylko pomiędzy SG
5-7 tylko pomiędzy RA
6-rezerwowy

Komórka - z organizatorem i pomiędzy stronami
sprawne komórki powinni mieć dowódcy drużyn i postacie indywidualne


Fotoreporterzy
- mogą występować jedynie jako uczestnicy gry (wpisowe+stylizacja)
- po stronie SG można normalnie kręcić fotografować
- po pozostałych stronach fotoreporter musi mieć zamaskowany sprzęt
- zamawiam wszelkie materiały filmowe ( jako wkładki do filmu)

Zabrania się
- strzelanie bez patrzenia do kogo
- spożywania i pozostawania pod wpływem alkoholu czy środków odurzających.
- używania replik opartych o system RAM itp
- używania do interakcji pomiędzy graczami broni białej, poza atrapami (bezpieczniakami)

Dodatkowe bonusy
- strony otrzymają dodatkowe bonusy ( inf. na subforum)
- posiłek wpleciony w fabułę tzn. aby z niego skorzystać trzeba być w odpowiednim miejscu o odpowiedniej porze.
nie zapewniamy sztućców czy misek, ale można jeść rękami
- naszywki z imprezy (eksperymentalne)
- TV

Ilość miejsc w SG Commando jest mocno ograniczona dlatego proszę o zgłaszanie sie tam teamów 5-7 osób misje wymagają zgrania
Kto ma ochotę na prostą wymianę ognia zapraszamy do sił RA

LINK DO ZAPISÓW
[link widoczny dla zalogowanych]


aktualna ilość zgłoszonych to:

Zgłoszenia na stargate_2013 • 25 zgłoszeń • na 10-05-2013
• SG Commando: 8 os.
• Tubylcy z Abydos: 2 os.
• SG Ocaleni na Abydos: 10 os.
• Siły RA: 3 os.


Ostatnio zmieniony przez zarazza dnia Pią 17:08, 10 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zarazza
PRZYJACIEL



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: FAT / Zabrze

PostWysłany: Pią 16:19, 10 Maj 2013    Temat postu:

KOSZTY UDZIAŁU:

20 zł/osoby dla osób wpłacających na konto do 15-06-2013
30 zł/osoba dla osób wpłacających później ( nie gwarantujemy naszywek)

KOSZT NASZYWEK:

kompletna naszywka 15 zł ( koło + trapez)
dodatkowy trapez 5 zł ( dla tych którzy byli w poprzednim roku)

naszywki nie są obowiązkowe, jednak jeśli chcesz mieć pewność otrzymania to proszę o wcześniejsze zgłoszenie i wpłatę na konto razem z wpisowym.

ZAPISY:

zapisy można dokonywać przez formularz zgłoszeniowy który należy poprawnie wypełnić wtedy otrzymacie od nas w mailu zwrotnym:
- nr swojego zgłoszenia (do umieszczenia na przelewie)
- nr konta klubowego

proszę w formularzu zgłaszać się takimi samymi ksywkami które będziecie mieli na tym forum.

linki do formularza otrzymają najpierw uczestnicy poprzedniej edycji

TO ILE MAM WPŁACIĆ?:

20 zł = opłata za udział
25 zł = udział + trapez
35 zł = udział + cała naszywka ( koło+trapez)

30 zł = udział opłacany po 15-06-2013
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pią 22:29, 10 Maj 2013    Temat postu:

Zarazza - Dziękujemy za zaproszenie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Davido
PRZYJACIEL



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 16:29, 29 Maj 2013    Temat postu:

Ja byłbym chętny jeśli ktoś jeszcze się zbierze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mike
DS PIRACI- OPERATOR



Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 20:06, 29 Maj 2013    Temat postu:

ja odpadam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red
PRZYJACIEL



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 1270
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:00, 29 Maj 2013    Temat postu:

...


Ostatnio zmieniony przez red dnia Pią 3:53, 06 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Davido
PRZYJACIEL



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 0:49, 30 Maj 2013    Temat postu:

nooo grubaaa będzie ta impreza coś czuję Smile Też planuję 4 imprezy na ten miesiąc ale wliczając tą Very Happy Hih miałem wyjechać do pracy za granice aleeee jak tak mają wyglądać letnie miesiące asg to chyba w tym roku popracuje tutaj:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Czw 14:28, 30 Maj 2013    Temat postu:

potrzebujemy 7operatorów, żeby wystawić drużynę do grupy SG
robimy listę:
1. poni
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Davido
PRZYJACIEL



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 15:03, 30 Maj 2013    Temat postu:

1. poni
2. Davido ( Jeśli nie zbierze się tych 7 osób to zapisuję się jako naukowiec Very Happy )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ICEMAN
PRZYJACIEL



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:51, 30 Maj 2013    Temat postu:

brak gotowości
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sil
PRZYJACIEL



Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 23:06, 10 Cze 2013    Temat postu:

Długo czekałem z określeniem się, bo myślałem że uda mi się coś wykombinować. Niestety tym razem nie dam rady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Davido
PRZYJACIEL



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 23:23, 10 Cze 2013    Temat postu:

Nooo oki - będę się starał wrócić z fotkami Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 9:26, 12 Cze 2013    Temat postu:

Brak gotowości
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sinner
PRZYJACIEL



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 13:59, 12 Cze 2013    Temat postu:

brak gotowości - urlop 29.06 - 14.07
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Śro 14:21, 12 Cze 2013    Temat postu:

no to odpuszczamy :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin