Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI
Forum DS Piraci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

* 6-7/07/13 Larp "Operation Disarmament III- Mafia Wa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Davido
PRZYJACIEL



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 12:48, 10 Cze 2013    Temat postu: * 6-7/07/13 Larp "Operation Disarmament III- Mafia Wa

Fragment dziennika:
New York City, 13 VI 1978r
Wczoraj przeprowadziliśmy udaną akcję policyjną: opanowaliśmy i zlikwidowaliśmy Night Club Paradise. Niby szkoda, bo już nie ma gdzie chadzać na cizie, ale za to udało nam się w ten sposób zlikwidować kolejną zasraną mafię, Czarne Pantery, które, tak na marginesie mówiąc, nie były czarne tylko z nazwy. Cholerni murzyni… czasem się zastanawiam, po co właściwie nasi przodkowie przywieźli tutaj ten syf. A co się tyczy Czarnych Panter, to te cholerne asfalty akurat w tym przypadku same są sobie winne. Przestali płacić, a do tego zaczęli grać na własną rękę, łamiąc przy tym zasady gry. Jeśli nie my, stawiam diamenty przeciw żołędziom, zajęliby się nimi pozostali. Po trwającej blisko 10 lat wojnie gangów, teraz w grze zostały już tylko cztery: zdecydowanie zbyt pewna siebie i arogancka Yakuza z tym całym picusiem, Yamadą Hattorim na czele; „bogobojna” mafia Sycylijska z ich Don Giovannim, elegancikiem o delikatnym podniebieniu obdarzonym niesamowitym wręcz zamiłowaniem do win, jako przywódcą; Rosjanie i ich lider, były wojskowy i do tego jeszcze bokser, Ivan Michajłow, zwany Groźnym II; oraz całkowite zaskoczenie, bo tak właśnie nazywam tą mafię. Na początku lekceważeni przez wszystkie 24 nacje, a teraz proszę bardzo, finałowa czwórka na czarnej liście policyjnej. Mowa tu oczywiście o Rumunach z Julianem Varonić jako przywódcą ( nie ma co, rzeczywiście wybrali sobie najlepszego przyWÓDCE, hehe). Aż do tej pory w mieście panował względny spokój. Gangi starały się jak najmniej wchodzić sobie w drogę, pilnując własnych interesów i płacąc nam za „przymykanie oczu” na ich mniejsze wybryki. Jednak po zlikwidowaniu czarnuchów, już teraz to widzę, w ciągu najbliższych paru dni wszystko się zmieni. Jako, że sprawą zaczęli się interesować federalni (co ich, do jasnej, kurwa jego mać, cholery obchodzi sytuacja mafijna na moim terenie? Przecież nie są od tego, jak sami zresztą sądzą, by nam w takich sprawach pomagać!), zmuszony byłem zwiększyć stawki za „przymykanie oczu”. Jakby tego było mało, likwidacja fabryk i magazynów Czarnych Panter ostro zachwiała sytuacją finansową na czarnym rynku (coś za dużo słowa „czarny” w moich notatkach…). Ceny pospadały, bo co bardziej cwane płotki zarąbały trochę towarów z, nieco słabiej pilnowanych przez nas, murzyńskich zapasów. Teraz mafie, nie tylko mogą spróbować swych sił i zaprzestać płacenia za „przymykanie”, ale i, co gorsza, jak nic rzucą się sobie do gardeł walcząc o wpływy i niszcząc sobie nawzajem fabryki prochów i alkoholu, żeby tylko przetrwać na arenie Nowego Yorku. Czuję, że najbliższe miesiące wyłonią zwycięzcę gangsterskich wojen, rozpoczętych 10 lat temu, grzebiąc przy tym pozostałych trzech „finalistów”. I niech sobie nie myślą, że Ja, komendant Nathan Lassard, będę jedynie siedzieć w swym biurze i przyglądać się temu szaleństwu! O nie, natychmiast, jak zaczną się rozruchy, lub tylko ktoś przestanie nam uczciwie płacić i trzymać się reguł, ja i moi chłopcy wkroczymy do akcji! Oj, będzie się działo tego czasu w New York City! Zapowiada się afera stu…, eh co ja mówię, to na bank będzie afera 1000lecia!
Podpisano:
Nathan Lassard, New York Police Commandant

ilość graczy
160

charakter rozgrywki
ASG z elementami LARP-owymi

Limit FPS:

Poza miasteczkiem 500, w miasteczku zasady specjalne (czytaj w mechanice gry)

Strony:
1. Sycylijska Cosa Nostra: ok. 22%
2. Yakuza: ok. 22%
3. Mafia Rosyjska: ok.. 22%
4. Mafia Rumuńska: ok. 22%
5. Policja + BN/NPC: reszta
6. Postacie wykreowane przez graczy

Data:
Impreza dwudniowa trwająca od rana 6 do popołudnia 7 lipca 2013 roku


miejsce:
ośrodek harcerski w Borowianach

Charakter terenu:

Kilkanaście budynków skupionych przy sobie tworzących klimat miasta, zaplecze sanitarne (dostęp do zimnej wody, ubikacje) plus tereny zielone (las, rzeka)

Wiek
jako, że event jest dwudniowy: +18

Wpisowe
- detalicznie: 47 zł
- hurtem (5 osób i więcej): 40 zł
- Policja: 37 zł

Stylizacja: Obowiązkowa
Stylizacja !!!:

Bezwzględnie wymagana, nie masz nie grasz!

1. Sycylijska Cosa Nostra: Członkowie tej mafii traktują się jak rodzina, przez co niejednokrotnie pomagają sobie nawzajem i wyciągają z tarapatów. Ich przywódca, zwany Ojcem Chrzestnym jest poważany przez wszystkich członków mafii.

Obowiązkowe elementy stylizacji:
- cygaretka, cygaro
- marynarka (szukajcie po lumpeksach), ewentualnie biała (!) koszula (z długim rękawem!) koniecznie z kamizelką (jak kto nie czai chodzi o Westa)
- zwróćcie uwagę na to, by Wasze spodnie w miarę pasowały do zestawu (absolutny zakaz kamuflażu)
Bardzo mile widziane są:
- kapelusze
- cały garnitur z lakierkami
- Tommy guny

2. Yakuza: Mafia, w której panują bezwzględne zasady posłuszeństwa wobec przywódcy. Przywódca stosuje jedną, bardzo prostą zasadę: nie wykonałeś misji, nie usłuchasz rozkazu- tracisz palce w ilości dowolnie przez niego wybranej. W ekstremalnych przypadkach niesubordynacji popularnym zabiegiem jest także dekapitacja.

Obowiązkowe elementy stylizacji:
- rozpięte koszule w każdym kolorze oprócz białego (może być krótki rękaw)
- pod koszulą biały podkoszulek lub dobrze zbudowana klatka piersiowa (kaloryfer a nie bojler)
Bardzo mile widziane są:
- tatuaże na twarzy i gdzie tylko popadnie (na miejscu będzie możliwość zrobienia nietrwałego tatuażu)
Spodnie dowolne, za wyjątkiem kamuflażu

3. Mafia Rosyjska: Jak to w Rosji, panuje tu kult Wodza połączony z zamiłowaniem do boksu i militarii. Rosja to nie kraj, lecz stan umysłu. Członkowie tej mafii muszą posiadać mocną głowę i dużo pieniędzy na alkohol.


Obowiązkowe elementy stylizacji:
- biały podkoszulek
- rozpięta bluza wojskowa (zabronione nowoczesne kamuflaże typu pixel itp.)
Bardzo mile widziane są:
- nieśmiertelniki
- łańcuchy (im grubszy tym lepszy)
- kastety do klimatu itp.
- spodnie dresowe

Zakaz spodni z kamuflażem!

4. Mafia Rumuńska: Cyganeria na całego! Pomimo wysokiej pozycji na czarnym rynku i całej masy pieniędzy, mafia Rumuńska nadal utrzymuje swe nawyki z czasu, kiedy to obiadu szukała w koszu miejscowej restauracji.

Obowiązkowe elementy stylizacji:
- oglądaliście „Łowcy.B”? To wiecie już, jak mają wyglądać w przybliżeniu wasze sweterki

Bardzo mile widziane są:
- dziurawe spodnie, skarpetki, buty, prezerwatywy i co tam ino przywieziecie
- kilogramy łańcuchów i pseudozłota,
- Tak, jak cyganie, mnóstwo bransolet, pierścieni, sygnetów, kolczyków itd.
Zakaz spodni z kamuflażem!


5. Policja: Organizacja, której Komendant był w stanie bardzo zręcznie wykorzystać fakt pojawienia się na swojej ziemi gangów mafijnych. Obecnie chłopcy Lassarda zajmują się przymykaniem oczu na działania tych pierwszych, o ile oczywiście opłacili karnet u komendanta. Jednak wystarcza jeden rozkaz Nathana, by policja przeprowadziła zgraną akcję i udaremniła plany mafiosów

Obowiązkowe elementy stylizacji:
- czarne spodnie
- czarne t-shirty i bluzy bez emblematów i napisów
Bardzo mile widziane:
- kajdanki
- czarne pasy z oporządzeniem
- tomfy
- tarcza ZOMO

6. Postacie wykreowane przez graczy: Bardzo mile widziane są postaci klimatyczne całkowicie wymyślone przez Was. By móc zagrać własną postacią, należy na wymieniony poniżej w poście adres mailowy wysłać informacje dotyczące Waszego pomysłu (opis postaci, cele w grze, zadania, jakie postać ma wykonywać). Jeśli Wasz pomysł zostanie pozytywnie rozpatrzony zostaniecie o tym poinformowani drogą mailową.

Mechanika gry:

Cel gry: Celem gry jest wyeliminowanie przez jedną mafię pozostałych i ostateczna dominacja w New York City

Jak tego dokonać?: Do funkcjonowania każdej mafii niezbędne są pieniądze, więc jednym z najprostszych sposobów eliminowania konkurencji jest odcięcie źródła dochodów. Każda z mafii ma swoją fabrykę, która jest głównym generatorem dochodów. W przypadku Rosji i Yakuzy jest to laboratorium narkotykowe, zaś Cosa Nostra i Rumuni posiadają nielegalne destylarnie alkoholu. Poza tym szefowie mafii posyłają swoich ludzi na różnego rodzaju misje, co także generuje środki finansowe (np. hazard, przemyt, napady itp.)

Zasada działania fabryk:
Każda fabryka co godzinę generuje daną ilość surowca, która zależna będzie od skuteczności działań jej mafii. Po dotarciu do fabryki odebrać można będzie owe surowce, po czym sprzedać je na dwa sposoby:
-sposób I: Barman w miejscowym barze jest znanym w półświatku paserem, przez co bez problemu sprzedać można u niego wszystkie towary
- sposób II: W mieście oraz poza nim przebywa tajemniczy paser. Jeśli odkryje się jego tożsamość można u niego sprzedać surowce za wyższą cenę.
Ceny towarów zależeć będą od wielu zmiennych, np. jeśli przed przybyciem Yakuzy z towarem pierwsza znajdzie się u barmana mafia Rosyjska i sprzeda mu wystarczającą ilość heroiny, Japończycy mogą otrzymać za swoją znacznie niższą cenę.
Fabryki można przejmować oraz okradać do woli.

Hierarchia mafijna:
Każdy członek mafii na sam start zaczyna z tego samego pułapu hierarchicznego. W trakcie trwania rozgrywki podczas wykonywania misji zleconych przez bossa lub inwencję samodzielną każdy jej członek ma szansę nie tylko dorobić się sporych pieniędzy, ale także stać się prawdziwą szychą świata przestępczego.


Zasady użycia broni palnej i trafień:
- poza miastem strzelać można z każdego rodzaju repliki ASG, która spełnia wymagania organizatora
- W MIEŚCIE OBOWIĄZUJE ZAKAZ UŻYWANIA WSZELKIEGO RODZAJU REPLIK ZA WYJĄTKIEM PISTOLETÓW SPRĘŻYNOWYCH Z LIMITEM 230 FPS. Zasada ta wprowadzana zostaje z myślą o bezpieczeństwie budynków, w szczególności szyb okiennych, przez co jednocześnie prosimy o nie strzelanie celowo w kierunku szyby.
- ZASADY TRAFIEŃ:
-osoba trafiona w jakąkolwiek część ciała odgrywa postrzał, staje się ranna i niezdolna do dalszego prowadzenia wymiany ognia. Umieszcza ona w widocznym miejscu czerwoną szmatę i udaje się do miejskiego szpitala celem wyleczenia ran. Tam dowiaduje się jak poważne są jej obrażenia i jakie są konsekwencje wizyty (jest możliwość śmierci postaci i startu jako całkowicie nowa postać)
- ranna postać czeka na miejscu trafienia pięć minut. W tym czasie członek jakiejkolwiek innej mafii może ograbić ją z wszystkich przedmiotów fabuły oraz pieniędzy. Jeśli takowe wydarzenie nie będzie miało miejsca, gracz, po uprzednim zostawieniu przedmiotów fabuły w widocznym miejscu udaje się kulejąc do szpitala. Mile widziane odgrywanie roli postaci, czyli przenoszenie rannych kolegów do szpitala, klimatyczny lament nad rannym przyjacielem itp. Obowiązuje absolutny zakaz okradania członka własnej mafii!!!

Zasady użycia broni białej, tzw. Bezpieczniaków:
- Wszelkiego rodzaju bezpieczniaki są bardzo mile widziane na terenie rozgrywki. Osoba posiadająca własnego bezpieczniaka nie tylko będzie lepiej postrzegana przez bossów jako postaci, które więcej zdziałają w mieście, ale także na sam start otrzymają od nich dodatkowe bonusy w postaci np. większej ilości gotówki na zakup jedzenia itp.
- Bezpieczniaki prosimy stylizować na kije baseballowe, nogi od stołu, maczety, noże kastety, łańcuchy, katany (tylko Yakuza) itp. Prosimy nie przyjeżdżać z mieczami, czy też maczugami (są nieklimatyczne)
- wszystkie bezpieczniaki poddane zostaną homologacji na ich właścicielu
-ZASADY TRAFIEŃ:
-trafienia w stopy, ręce (od dłoni do łokci) i głowę nie liczą się
- trafienie w jakiekolwiek inne miejsce raz powoduje utratę przytomności na pięć minut (postać taką można bez problemu okraść)
-Po pięciu minutach, postać wraca do gry, jako całkowicie sprawna i posiadająca wszystkie przedmioty, które nie zostały jej ukradzione

Waluta:
- nominały 1$ 2$ i 5$: jest to waluta, którą zarabiać będą gracze podczas rozgrywki (np. otrzymają ją od Bossa za wykonane zadanie), a która służyć im będzie na własne wydatki typu hazard, jedzenie, picie itp.
- nominały wyższe: są to pieniądze, które składa się Bossowi mafii. Dzięki nim jest w stanie ona utrzymać się na czarnym rynku i opłacać policję. Najbogatsza mafia ma największe szanse na zwycięstwo

inne informacje:
- każda osoba biorąca udział w evencie jest odpowiedzialna sama za siebie i swoje czyny, toteż pociągnięta będzie do odpowiedzialności za wszelkie szkody spowodowane z jej przyczyny na terenie ośrodka harcerskiego
- W przypadku bardzo małej ilości zgłoszeń (poniżej 80), istnieje możliwość zwiększenia wpisowego maksymalnie o 10zł
- impreza może zostać odwołana do dwóch tygodni przed datą jej rozpoczęcia. W przypadku takiej ewentualności pieniądze zostaną zwrócone
- organizator zastrzega sobie prawo do odmowy udziału w grze bez podania przyczyny
- zgłoszenia przyjmowane będą do 16 czerwca, a ostateczny termin płatności ustalony zostaje na 20 czerwca, przy czym uprzejmie prosimy o jak najszybsze wpłaty z powodów organizacyjnych
- link do formularza zgłoszeniowego: [link widoczny dla zalogowanych]
- numer konta bankowego zostanie podany już wkrótce
- W temacie pojawiać się będą na bieżąco nowe posty zawierające dodatkowe informacje od organizatora. Już wkrótce poradnik, jak przygotować sobie bezpieczniaka!

Kontakt mailowy z organizatorem: [link widoczny dla zalogowanych]

Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy:

Nathan Lassard
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Davido
PRZYJACIEL



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 12:49, 10 Cze 2013    Temat postu:

1. Davido
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sil
PRZYJACIEL



Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 14:18, 10 Cze 2013    Temat postu:

Którą stronę wybrałeś? Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sinner
PRZYJACIEL



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 15:21, 10 Cze 2013    Temat postu:

1. Davido

Sinner - brak gotowości - urlop
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Davido
PRZYJACIEL



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 18:08, 10 Cze 2013    Temat postu:

Aaa zastanawiałem się pomiędzy Cosa nostrą i Yakuzą i w końcu padło na cosa nostre:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mike
DS PIRACI- OPERATOR



Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 18:45, 10 Cze 2013    Temat postu:

fajna impreza - niestety też urlop do 15go jestem nieaktywny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoQ
PRZYJACIEL



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pon 20:37, 10 Cze 2013    Temat postu:

Niestety termin już dawno zarezerwowany u mnie. Brak gotowości
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red
PRZYJACIEL



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 1270
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:44, 10 Cze 2013    Temat postu:

...


Ostatnio zmieniony przez red dnia Pią 3:54, 06 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszp7
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 9:24, 12 Cze 2013    Temat postu:

Brak gotowości
Powrót do góry
Zobacz profil autora
poni
DS PIRACI- DOWÓDZTWO



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 2464
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: * DS PIRACI / Czeladź

PostWysłany: Śro 14:22, 12 Cze 2013    Temat postu:

brak gotowości
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DRUŻYNA SZTURMOWA PIRACI Strona Główna -> MANEWRY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin